اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید بیقراری آذرماه

 

چشم ب راه کسی بمان ک آمدنش
بوی ماندن بدهد…
بی قرار قدمهایش شوی و بیتاب آغوشت شود
بوسه بارانش کنی و
بوسه بارانت کند
طوری درآغوشت بگیرد که خودت را
مچاله”آغوشش” کنی و بگویی
“من دلم گم شدن میخواهد”
گم شدن میان آغوشت
#
#
#
#
چشمان من
همیشه مضطرب اند
همیشه در انتظار
خاطرات درون سینه ام، همیشه بی قرار
من پرسه گرد خیابان خیس تنهایی ام
از سکوت کوچه های بدون پنجره می آیم
#
#
#
#
بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست
آه، بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست
مثل عکس رخ مهتاب که افتاد در آب
در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست
بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است
مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست
#
#
#
#
وجود نازنینت تکیه گاهی است برای بودنم برقرارباش تا هرگز بی قرار نباشم
#
#
#
#
می نویسم از تو ای زیبای من
می سرایم از تو ای رویای من
ای نگاهت سبزتر از سبزه زار
می نویسم بیقرارم بی قرار
#
#
#
#
قارقار خبردار ، دلم شده بی قرار
دلمو نبر اینجوری ، دوستت دارم بدجوری


#
#
#
#
تاکجای قصه باید ز دلتنگی نوشت. تا به کی بازیچه شدن در دودست سرنوشت. تا به کی با ضربه های درد باید رام شد. یا فقط با گریه های بی قرار آرام شد. بهر دیدار تا به کی در انتظار, خسته ام از زندگی با غصه های بی شمار
#
#
#
#
بعضی وقتآ نه
دلت واسه اون آدم
تنگ شده نه واسه
خاطراتی که بآهاش دآشتی فقط
دلت میگیره وقتی حس اون روزا وآست
تداعی میشه بعد به
اشتباه فکر میکنی دلت واسش تنگ شده به اشتباه
بی قراربودن طرف میشی
#
#
#
#

هیچ وقت به قرار نمی رسم
در من کودکی بی قرار است
همیشه پله برقی های جهان را عکس سوار می شود
#
#
#
#
ستاره ها برای نگاه تو با هم رقابت می کنند
باور کن که آسمان هم بی قرار با تو بودن است
#
#
#
#
بی قرار توام ودر دل تنگم گله هاست
آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
در دلم هستی وبین من وتو فاصله هاست
#
#
#
#
میدونی شهامت یعنی چه؟
اینکه سرد باشی و گرم بخندی!
اینکه بی قرار باشی و صبوری کنی!
اینکه اشک در چشمانت بگی اشک شوقه
اینکه تمام بی معرفتی دنیا رو مشاهده کنی و آخر معرفت باشی
پس همیشه با شهامت باش
#
#
#
#
بی قرار توام و درد دل تنگم گله هاست
آه! بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست
باز می پرسمت از مسئلۀ دوری و عشق
و سکوت تو جواب همۀ مسئله هاست
#
#
#
#
چشمات و ازم گرفتی خبر نداری
چشام بی قرار تو، تو که رحم نداری
یادته گفتی از دنیام سهم نداری
من موندم با یه قاب خالی
دنیا دروغی مث پوشالی
خودم گرم کردم تو شالی که مال تو بود
از رفتنت میگذره ی سالی چیه میخندی خوشحالی 

اس ام اس مرتبط: 

اس ام اس بیقراری جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد