اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید انتظار

 

من که گفتم این بهار افسردنی است
من که گفتم این پرستو مردنی است
من که گفتم ای دل بی بند و بار
عشق یعنی رنج یعنی انتظار
آه عجب کاری به دستم داد دل
هم شکست و هم شکستم داد دل
#
#
#
#
استعداد عجیبی در شکستن داری
قلب ، غرور ، پیمان
استعداد عجیبی در نشستن دارم
به پای تو ، به امید تو ، در انتظار تو
#
#
#
#
نیامدی که مبادا بمیرم از شادی ؟!
بیا که مرگ به از انتظار میباشد
#
#
#
#
زندگی همین است
هر خاطره غروبی دارد!
هر غروبی خاطره ای
و ما جایی بین امید و انتظار… چشم میکشیم تا روزگار مان بگذرد! گاهی هم فرق نمیکند چگونه؟
فقط بگذرد
#
#
#
#
الهی شکرت…
به جایی رساندی ام که از صمیمی ترین دوستانم هم انتظار ندارم…
ناامیدی از بنده ها هم نعمتی است, اگر بدانی


#
#
#
#
هیچ لذتی بالاتر و شیرین تر از این نیست
که اونی که دوسش داری و چندین سال منتظرشی،
برگرده…
برگرده و بگه واسه همیشه میمونه
#
#
#
#
دلتنگی هایم را زیر بغل زده ام
نشسته ام در انتظار روز های مبادا
سهم من از تو عزیز
همین دلتنگی ها ییست
که بی دعوت می آیند
و
خیال رفتن ندارند
#
#
#
#

به مشتاقان آن شمشیر سرخ شعله ور در باد
بگو تا انتظار این است، اسبی زین نخواهد شد
#
#
#
#
گاه نگران می شوی که نکند
آنگونه که انتظار داری تو را دوست نداشته باشم
عزیزم دوستت دارم همیشه و همیشه
بی هیچ قید و شرطی سایت امیر افبی
هرچه بیشتر تو را میشناسم
بیشتر به تو علاقه مند میشوم
در پرشورترین طغیان احساسم حاضرم برایت بمیرم
#
#
#
#

انتظار سخت است٬ فراموش کردن هم سخت است عزیز…..
اما اینکه ندانی باید انتظار بکشی یا فراموش کنی٬ از همه سخت تر است
#
#
#
#
آمدنت را به انتظار نشسته ام نازنین
کاش نور چشمانم فرش زیر پایت میشد
بیا
#
#
#
#
این شب ها
چشم های من خسته است
گاهی اشک ،
گاهی انتظار
این سهم چشم های من است
#
#
#
#
هنوز مات ایستاده ام !
و مبهوت چشم دوخته ام!
به انتهای آن جاده که دستت از دستانم رها شد
و انتظار می کشم برگشتنت را
غافل از اینکه تو و آن سایه ی سیاه مدتهاست انتهای آن جاده را بریده اید و من نیز چه ساده لوحانه چشم به جاده
هنوز تو را انتظار می کشم
#
#
#
#
گاهی باید از دلواپسی نگرانی و تردید دست بکشیدو ایمان داشته باشید که همه چیز درست خواهد شد شاید نه آنگونه که شما
انتظار دارید بلکه آنگونه که صلاح در آن است
#
#
#
#
اینجا فوران زندگی,
انجا مرگ….
ماندست در انتظار انسانها,
مرگ….
یک روز به دیدار شما می ایم
این نامه برای زنده ها,
امضا:مرگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد