اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس غمگین شب یلدا

 

آسمان رنگ شب یلدا گرفت یاد تو آمد به قلبم جا گرفت تا سحر غم با دلم همخانه بود از فراغ تو دلم دیوانه بود
بلدات مبارک همیشه در قلب منی عزیزم
________________________________________
وسعت درد فقط سهم من است
باز هم قسمت غم ها شده ام
دگر آیینه ز من باخبر است
که اسیر شب یلدا شده ام
من که بی تاب شقایق بودم
همدم سردی یخ ها شده ام
کاش چشمان مرا خاک کنید
تا نبینم که چه تنها شده ام
تقدیم به تو یلدات مبارک
________________________________________
در قمار دوستی ما باختیم
بی توکل تاس عشق انداختیم
مهر تو خورشید عالمتاب بود
فرق خوبی از بدی نشناختیم
شام نامهری تو کوتاه بود
ما از آن شبهای یلدا ساختیم
یلدات مبارک رفیق
________________________________________
آتیش گرفتم وقتی اون مادرو دیدم ک شب یلدا واسه پنجتا گردو که بچش دلش میخواست
به فروشنده ی نامرد التماس میکرد وب سایت امیر اف بی
یلدات مبارک کمک به کسایی که نیازمندن فراموش نشه
________________________________________
در همین حسرت که یک شب را کنارت مانده ام
در همان پس کوچه ها در انتظارت مانده ام
کوچه اما انتهایش بی کسی ست
کوچه ای از بی کسی را بی قرارت مانده ام
مثل دردی مبهم از بیدار بودن خسته ام
در بلندی های یلدا خسته زارت مانده ام
یلدات مبارک


________________________________________
خدایا شکر یلدا رفت!
از این پس شب های نبودنش کوتاه تر می شود
یلدات مبارک
________________________________________
به سلامتی اونایی که توی همه ی عیدها و روزای خاص منتظر تماس یا اس ام اس یکی هستن… یکی که خیلی وقته نیست… یکی که خیلی دلتنگشی…
یلدا هم گذشت وخبری ازش نشد… امیر افبی و دوباره امیدوار به عیدسال نو
________________________________________
گفت :ضمایر را بگو
گفتم :من من من من من من
گفت :فقط من؟
گفتم بقیه رفته اند
یلدات مبارک عزیز
________________________________________
کاش میدانستم….
چطور به صبح برسانم عزیز
تمام شب هایی را که با رفتنتیلدا شدند
یلدات مبارک عزیزم
________________________________________
گفتند نیست از شب یلدا درازتر
پیداست که شب ها ی اسارت ندیده اند
یلدات مبارک باشه
________________________________________
وقتی تورفتی تابستان بود نازنینم
آن شب طولانی ترازهرشب سال بود
پس چرا میگویند یلدا طولانی ترین شب سال است؟؟؟؟
یلدات مبارک بی وفا
.
.
.
________________________________________


همه بهم یلدا رو تبریک گفتن…. ولی نمیدونن که هرشبی که بدون یار میگذرانم برایم یلداس… واینگونه شبهای تنهاییم طولانیست

اس ام اس مرتبط:

اس ام اس جدید شب یلدا 93/اسمس جدید تبریک شب یلدا/اس ام اس جدید تبریک شب یلدا/اس ام اس های شب یلدا/اس ام اس تبریک شب یلدا/اس ام اس شب یلدا آذر 92/اس ام اس های شب یلدا/جدیدترین اس ام اس های شب یلدا 92
نظرات 1 + ارسال نظر
a چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 08:12 http://sms4shakiba.avablog.ir

س با تبادل لینگ موافقی؟ من رو با اسم دانلود آهنک و اس ام اس به آدرس sms4shakiba.avablog.irلینک کن بعد بیا وبلاگم بگو چی لینکت کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد