اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس نفس جدید

 

همین که
قاصدکی
را
فوت کنی
تا عطر نفس هایت
را با خود بیاورد
برای دلم کافیست
^
^
^
^
پاییز یا زمستان چه تفاوتی دارد؟
حضورت، صدایت، نفس هایت و گرمی دستانت بهاری میکند سرزمین مرا
^
^
^
^
میگویند انسان گاهی برای لحظاتی نفس کشیدن هم فراموشش میشود تو چه هستس لعنتی که حتی از نفس کشیدن هم بالاتر می روی
^
^
^
^
چه بهتر از نفس هایم
کسی درخستگی هایش نفس گیرد
هوای زندگی را درتنش
جاری کند با من
^
^
^
^
کاش بودی و می دیدی چشمام چقدر خیسنقلب و دل دارن از دوریت می نویسن
وقتی تو نیستی انگار ضربان و نفس دیگه نیستنوقتی نباشی ای کاش قلب و مغز از کار بایستن
^
^
^
^
زندگی را با تعداد نفس هایی که می کشی اندازه نمیگیرند،
با آن لحظه هایی اندازه میگیرند که نفست بند می اید


^
^
^
^
نفس هایم را ب تو تقدیم کرده ام
اتنظارت سخته
انتظارت برای من ک نه
ولی برای نفس کشیدنم سخته
^
^
^
^
یک لحظه سکوت کرد و حرفش را خورد
بغضی نفس و گلوی او را آزرد
می خواست که عشق را نمایان نکند
اشک آمد و باز آبرویش را برد
^
^
^
^
توی رویای تو بودن هر روز واسه تنهاییه من قانونه
هر چه قدر دور بشی اینجایی من نفس میکشمت
^
^
^
^
این یه قانونه وقتی بجای نفسم بم میگی نفس
یعنی نفسی ک نفسه اما نفس تو نیس
شنیدنش ک درد داره گفتنشونمیدونم
^
^
^
^

چشم های تو نازنین
فرایند اکسیژن را به همراه دارد
من از نگاه به چشمان تو
نفس می گیرم
^
^
^
^
شعر صدای نفس های توست
وقتی سر بر سینه ام میگذاری
و کلمات گورشان را گم میکنند
^
^
^
^
بیخیالم نشو حتی اگر مرده باشم شاید زنده ام کند، نفس مهربان تو عزیز
^
^
^
^
در آغوشم که میگیری
آنقدر آرام میشوم
که فراموش میکنم
باید نفس بکشم
^
^
^
^
اگر مجبور باشم انتخاب کنم بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن
از آخرین نفسم استفاده می کنم تا بهت بگویم دوستت دارم
^
^
^
^
در آن نفس که بمیرم در آرزوی تو باشم
بدان امید دهم جان که خاک کوی تو باشم
^
^
^
^
نفس، نفسم نفستو خیلی میخواد، اگه نفست نفسمو نخواد، نفسم واسه نفست بند میاد، پس نفستو با نفسم یکی کن، که نفسم واسه نفست، نفس نفس میزنه نفس
^
^
^
^
تو این بارون دلتنگی حواسم پیش چشماته
نفس در سینه گم کردم تنم محتاج دستاته
دلم غرق تمنا بود صدام با حسرت و خواهش
وجودم امیرافبی مست یک رویا نگام دنبال یک سازش
آخه جز تو، تو این دنیا نمیتونم بمونم من
تو این روزای دلتنگی پر از اشکه چشای من
^
^
^
^
خنده، نفس کشیدن را برای غصه سخت خواهد کرد می خواهم بخندی تا نفس غصه هایمان بند آید
^
^
^
^
شب است و باز هم آهم بلند است
نفس بی جرعه ای در سینه، بند است
صد و هجده؟ بفرما، من خمارم
کد انگور نیشابور چند است
^
^
^
^
چه قدر سخته که تو نفست هق هق کنی و عشقت به کس دیگه ای بگه نفس
^
^
^
حالا که رفته ای
حسابی که هوا را بی من نفس کشیدی
سر دو راهی که رسیدی، به چپ برو
به جهنم ختم می شود
^
^
^
^
سلامتی کسی که
عشق بود
نفس بود
زندگی بود
مفهوم دلبستگی بود
ولی دیگه چیزی نیست
فقط
بود
^
^
^
^
تورو داشتن یه خیاله
واسه من یه جور محاله
کاش می شد بیای کنارم
تا بگم من تورو دارم
تو همونی که می خواستم
تا ابد باشه کنارم
تو بیا همراه من باش
نفس و همراز من باش
^
^
^
^
وقتی دیدی زندگی واست سخت شده
یه نفس عمیق بکش
و دوباره به زندگیت برس و بعد متوجه میشه اون نفسی که کشیدی هیچ فایده ای نداشت
^
^
^
^
نفس نمی کشد هوا
قدم نمی زند زمین
سکوت می کند غزل
بدون تو یعنی همین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد