اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس راجب چشم جدید

 

ای کاش می دانستی چقدر دوستت دارم ، چندیست بیمار وفایت شده ام ، در بستر غم چشم براهت شده ام ، این را تو بدان اگر بمیرم روزی مسئول تویی ، که من فدایت شده ام
#
#
#
#
خانوم ها با گوشهایشان عاشق می شوند و مردها با چشم هایشان!
#
#
#
#
گفتی لب تر کن تا دنیا را به پایت بریزم
حالا من چشم تر کردم عزیز
می آیی!
#
#
#
#
به سلامتى دزدهای دریایى که همه رو با یه چشم میبینه
#
#
#
#
قصه باطعم دهان توشنیدن دارد
خواب،در بستر چشمان تو دیدن دارد
وقتی از شوق به موهای تو افتاده نسیم
دست در دست توهر کوچه دویدن دارد
بیخ گوش تو،دلاویزترین باغ خداست!
طعم گیلاس از این فاصله چیدن دارد
کودکی چشم به در دوخته ام،تنگ غروب
دل من شوق در آغوش پریدن دارد…


#
#
#
#
ببازم منو سیگارم
گیتارو، تاریکی شب
با دلی گرفته
چشم ب ستاره ها دوخته
دل شکستن چه اسون شده
دنیا بی معرفته یا ادما!
#
#
#
#
هیچ شباهتی به یوسف نبی ندارم
نه رسولم، نه زیبایم، نه عزیز کرده ام
نه چشم به راهی دارم
فقط در ته چاه افتاده ام …
#
#
#
#
amirfb.ir
توبیشتر از هرکس می دانی من ازارتفاع میترسم! من ازبلندی این فاصله می ترسم چشم دهان نیست که داد بکشد!
به داد چشم هایم برس
#
#
#
#
روز و شب خوابم نمی آیدبه چشم غم پرست
بس که در بیداری هجر تو سوزانم چو شمع!!
#
#
#
#

بی منطق ترین عضو بدنم چشم هایم هستن عزیز!
میبینند که دیگر تو دوسم نداری ولی… هنوز تشنه دیدنت هستن…
#
#
#
#
نزدیکت می شوم بوی دریا می اید دور که شوم صدای باران می آید!!
تکلیف من با چشم های تو چیست!؟
لنگر بیاندازم و عاشقی کنم!
یا چتر بردارم و دلبری…
#
#
#
#
جای من یک دل سیر، چشم در آینه انداز و بگو:
بهترینم! ای دوست
یادگاردیروز
دل من سیر برایت تنگ است!!
#
#
#
#
دوست داشتن امروزم
دنباله ی ستاره ی چشم هایت است
که در آسمان قلبم سال ها پیش جا گذاشته بودی …
#
#
#
#
مثل باران چشم هایت دیدنی
شهر خاموش نگاهت دیدنی
زندگانی معنی لبخند توست!
خنده هایت بی نهایت دیدنی!!
#
#
#
#
شاید مرا ببخشی
ای نازنین ترین یار
شاید دوباره بینم
در چشم عاشق تو
شوقی برای دیدار
از قلب مهربانت ، دارم امید بخشش
فرصت بده دوباره ، با بوسه ی نوازش
فرصت بده که از نو ، از عشق تو بمیرم
بغضی که در دلم هست ، با بوسه ها بگیرم…
#
#
#
#
ماه در روی کسی غیر تو دیدن ممنوع
ناز چشم کسی جز تو خریدن ممنوع
تابلویی بر سر دروازه ی قلبم زده ام!!
که ورود احدی جز تو اکیدن ممنوع !
#
#
#
#
چشم چشم
دو ابرو
شب سیاه و گیسو
گوش گوش
یه آغوش
کسی که شد فراموش
حالا بکش دو تا دست
رو زخمی که نشه بست!
چوب چوب
یه گردن
حلقه دار
تو و من…
#
#
#
#
زندگی قصه تلخیست که از آغازش
بسکه آزرده شدم چشم به پایان داشتم!!
#
#
#
#
هر صبح که چشم به روی دنیا باز میکنی!
آغازی دوباره از توست
آغازی از جنس بهار
هیچ گاه برای زندگی کردن دیر نیست…
#
#
#
#
بی تو مهتای شبی باز از آن کوچه گذشتم
همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم
شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم!
شدم آن عاشق دیوانه که بودم!!!
#
#
#
#
چشم گذاشتم رفتی
اما تا همیشه شمردن، شرط بازی نبود…
#
#
#
#
زندگی دفتری از خاطره است
یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک
یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسفر سختی هاست
چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد ، ما همه همسفریم…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد