اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس بی معرفتی جدید

خدایا کلی بارون فرستادی...تا لکه ها رو از دلم بشویی...من که گفتم...لکه نیست...زخمه!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


خدا قسمت داشتنش را از من گرفت...گمانم کسی بیشتر از من دعا کرده بود...



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی رفت گفت شاید برگردم رفتنش مرا نمی آزرد...شایدش دردناک است...



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


خدایا به خوبان عزت داده ای به بدان ثروت نکند ما به تماشای جهان آمده ایم؟



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



کاتب سرنوشت برای هر کس چیزی نوشت ...نوبت ما که رسید قلم افتاد...دیگر هیچ ننوشت خط تیره گذاشت و گفت:تو باش اسیر سرنوشت....؟



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



آنقدر از مردم دنیا بی اعتماد شده ایم که میترسم وقتی  از خوشحالی به هوا بپریم زمین را از زیر پایمان بکشند!



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



کنارتو در باران قدم میزنم ,چتر برای چه؟خیال که خیس نمی شود



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



ما از همان کودکی بازیچه دست نویسندگان شدیم, و گرنه کدام روباه"پنیر"میخورد



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کاش بعضیا یکم به شخصیت شون تافت میزدن که ثابت بمونه!!!!



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



انصاف نبود رفتنش با خودش باشد فراموش کردنش با من...



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آنکه بی باده کند جان مرا مست کجاست؟....


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


وفا! یعنی این که بعد از رفتنت حتی نگذاشتم کسی بفهمد مرا دور زدی!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد