اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس زیبا سری 10

 

پلاک ، کوچه ، حتی آدرس خانه ام را عوض کرده ام
اما چه فایده …
یاد تو در پرت ترین خیابان های این شهر هم
مرا به راحتی پیدا میکند …


نرنجم که با دیگری خو کنی
هه!
آخه تو با من چه کردی که با او کنی؟
ها؟
فراموش کنیم کسی روکه بزرگتر از فهمش بودیم
چطوره؟ ✔


به سلامتی دوستای صمیمی
که وقتی لج میکنن همه رازهاتو پخش میکنن


به سلامتی اون رفیقی که تو رفاقت پاک تر از اون پیدا نمیشه
ولی همه از این پاکی سو استفاده کردن و اون فقط سکوت


به بعضیا باس گف اون اَپلی ک دم به دیقه پزشو میدی
سیب شو ما گاز زدیم …




باید به بعضی پسرا گفت :
آهای پسر حواست باشه !
این دختری که به تو دل داده
خیلی ها در ” آرزوی نیم نگاهش ” هستند…
لیاقتشو داشته باش …


به سلامتیه تام که فقط عشق اذیت کردن جری رو داشت
و دنبال هیچ موش دیگه ای نرفت …


ﺭﻭﺯﯼ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺗﻤﺎﻡ ﺟﻤﻼﺗﺖ ﻣﻦ ﺑﻮﺩﻡ
ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﯽ ﭼﻪ ﺩﺭﺩ ﺳﺨﺘﯽ ﺳﺖ ﺧﻠﻊ ﻣﻘﺎﻡ ﺷﺪﻥ
و ﭼﻪ ﺳﺨﺖ ﺗﺮ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﺪﻥ ﺗﺮﻓﯿﻊ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﯼ …

به بعضیام باس گفت :
احساس نمیکنی باید تعداد عزیزای دلتو کمتر کنی؟


دیگر با هیچکس درد دل نمیکنم!
زخمى که از عصب بگذرد ، دیگر درد ندارد …


بیادت هستم …
حتی اگر دنیا با تمام بازی هایش بخواهد سرگمم کند


نگاهم کن …
نداشتنت
نخواستنت
نبودنت
همه قبول!
فقط نگاهم کن …


بیادتم تا روزی که طابوتم
همچون قایقی روان بر دوش مردم باشد


رفتم که نبینی پریشان شدنم را
غمناکترین لحظه ویران شدنم را
در خویش فرو رفتم و در خویش شکستم
تا دوست نبیند غم تنها شدنم را


باور کن ساده نیست
گذشتن از کسی که گذشته ات را ساخته …


ازخدا می خوام نگاه مهربونش سایه زندگیت باشه
تا آفتاب دنیا اذیتت نکنه …


ﺑﻪ ﺑﻌﻀﻴﺎ ﺑﺎﺱ ﺑﮕﻲ ﻋﺰﻳﺰﻡ
” ﻣﺮﻫﻢ ﺑﻮﺩﻧﺖ ” ﺑﺨﻮﺭﻩ ﺗﻮ ﺳﺮﺕ
ﺷﻤﺎ ” ﺩﺭﺩ ﺑﻲ ﺩﺭﻣﻮﻥ ” ﻧﺒﺎﺵ
ﻭﺍﺳﻪ ﻣﺎ ﻛﺎﻓﻴﻪ …


من تو رو واسه “درد” هام نمیخواستم!
پس نگو به “درد” هم نخوردیم …


بعضیا هم هستن کات مات حالیشون نیست!
فقط دوس دارن بازی کنن !


من به سیبی خشنودم
و به بوییدن یک بوته بابونه
من به یک آینه
یک بستگی پاک قناعت دارم … 

اس ام اس مرتبط:

اس ام اس زیبا سری 9/اس ام اس زیبا سری 8/اس ام اس زیبا سری 6/اس ام اس زیبا سری 5/اس ام اس زیبا سری 4/اس ام اس زیبا آبان ماه 93/اس ام اس جدید و زیبا/اس ام اس زیبا جدید آبان ماه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد