اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس تبریک تولد دیماه 93

 

بگذار بگویم خسیسم
من دوست دارم هایم را الکی خرج نکنم جز برای مهربانی خودت
تولدت مبارک
$
$
$
$
تمام وجودم را در قلبم قلبم را در چشمانم چشمانم را در زبانم خلاصه میکنم تا بگویم ای گل بهاری تولدت مبارک
$
$
$
$
تو هیچ چیز کم نداری
برای همه چیزه من بودن
همه چیزه من
تولدت مبارک
$
$
$
$
با تو بودن برایم بهترین لحظات زندگی است
ومن وجود پر مهر و سرشار از عشق تو
را در کاشانه قلبم به وضوح میبینم
ومی دانم با تو میشود به خدا رسید
دوستت دارم عشقم
تولدت مبارک
$
$
$
$
هر روز برایت رویایی باشد در دست نه در دوردست
عشقی باشد در دل نه در سر
ودلیلی باشد برای زندگی نه روزمره گی
تولدت مبارک


$
$
$
$
روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم
تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم تولدت مبارک
$
$
$
$
این گل دمیده و برگ و شاخساران
واین هم قلب من که تنها برای تو می تپد
آن را در میان دو دست سفیدت نشکن
نه آن را نشکن
(سن شما) سالگی من است و سادگی ام
$
$
$
$

باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم، امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم
تولدت مبارک
$
$
$
$
تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم وبرای تو می تپد آن رابه تو تقدیم می کنم
تولدت مبارک
$
$
$
$
جای هیچکس را هیچکس دیگر نمیتواند پر کند
مهربانم:
تولدت مبارک
$
$
$
$
نازنین لحظه ی تولد اشک
لحظه ای فقط لحظه ای بگذار دلتنگت شوم
تولدت مبارک
$
$
$
$

عزیزم تولدت مبارک
ایشالا تا آخر عمر زنده باشی
تولدن مبارک عزیزه دلم
$
$
$
$
وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی
تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی
خدا هم هواتو داشته، تو رو با گلا سرشته
با تو دنیای پر از درد، واسه من مثل بهشته
روز میلادت مبارک عزیزترینم
$
$
$
$
سبزترین خاطرات ازآن کسانیست که
درذهنمان عاشقانه دوستشان داریم
تولدت مبارک
$
$
$
$
قلبم به عشق تو می تپد
افکار عاشقانه ام را جمع که میکنم
دسته گلی می شود شبیه تو برای تو
تقدیم به تو امیر اف بی که تمام باور منی
تولدت مبارک باد 

اس ام اس مرتبط:

اس ام اس جدید تولد/اس ام اس جدید تبریک تولد آبان93/اس ام اس جدید تبریک تولد/اس ام اس تبریک تولد جدید فروردین 93/اس ام اس ناب تبریک تولد/اس ام اس تبریک تولد بهمن 92/اس ام اس جدید تبریک تولد/اس ام اس تبریک تولد آذر 92/اس ام اس جدید تبریک تولد آذر 92/اس ام اس خنده دار تولد/اس ام اس تبریک تولد(جدید)/اس ام اس تولدت مبارک/اس ام اس مخصوص تبریک تولد/اس ام اس تبریک تولد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد