اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید شب یلدا

 

یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر باهم بودن را باید جشن گرفت
________________________________________
یلدا دختر سیه موی ایران. تو بهانه ای تا باز دلها در کنار هم قرار گیرند.
قدر لحظه های با هم بودن را بدانیم
________________________________________
میرم. فکر نکنم دیگه همدیگرو ببینیم… منو فراموش نکن و به خاطر تمام بدی هام منو
ببخش…
از طرف پاییز – یلدایت مبارک
________________________________________
امشب جایی نری میخوام بشمرمت
جوجو یلدات مبارک
________________________________________
بوس بوس
یادت باشه اولین روبوسی شب یلدا رو من باهات کردم
یلدای همتون پر از لحظات خوب و دوستداشتنی


________________________________________
عجب رسمیه.. رسم زمونه…
خونمون یلدا پر از مهمونه…
میرن مهمونا از اونا فقط…
آشغال میوه ها به جا میمونه…
کجاست اون کیوی…
چی شد نارنگی…
چی شد اون موز…
خدا میدونه…
یلداتون مبارک
________________________________________
عمرت بلند، آرزوهایت دست یافتنی، لبت خندان، دلت
شب یلدا مبارک باشه امیر افبی
________________________________________
تنها چند دقیقه ناقابل مى تواند از یک شب عادى، شب یلدا بسازد؛
ولى با هم بودن است که آن را نیک نام کرده و در تاریخ ماندگار شده است
________________________________________
یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هر چه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست.
شب یلدا مبارک
________________________________________
هندونه بده قاچ کنم لپتو بده ماچ کنم غمتو بده چال کنم بخند تا من حال کنم
یلدا مبارک
________________________________________
ﺷﺐ ﯾﻠﺪﺍ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺟﺎﻭﺩﺍﻧﯽ ﺍﺳﺖ / ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻬﺎﺭ ﺯﻧﺪﮔﺎﻧﯽ ﺍﺳﺖ عزیز
ﺷﺐ ﯾﻠﺪﺍ ﺷﺐ ﻓﺮ ﻭ ﮐﯿﺎﻥ ﺍﺳﺖ / ﻧﺸﺎﻥ ﺍﺯﺳﻨﺖ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺎﻥ ﺍﺳﺖ عزیز
یلدا پیشاپیش مبارک
________________________________________
امشب فرقی ندارد یلدا باشد یا نه، مهم اینه فردا صبح یلدا صبحونه رو آماده کنه
یلدات مبارک جیگر من
________________________________________
یلدا را به خواب سپری خواهم کرد چون در بیداری فکر نبود تو مرا ذره ذره از بین میبرد و من توانایی بیداری تا سپیده دم را ندارم، یلدایتان مبارک
________________________________________
دمت گرم و سرت خوش باد
سلامم را تو پاسخگوی و در بگشای
منم من
یلدا بر شما مبارک
.
.
________________________________________

پاییزی را دوست دارم که بارانش فقط برای شستن غمهایت باشد. پاییز رو به اتمام است، از ته دل سپیدی و زیبایی و آرامش برف زمستان را آرزو دارم تا با گرمای قلب پاکت برایت دلنشین باشد امیر افبی.
پیشاپیش یلدات مبارک
________________________________________
فرا رسیدن یلدا و پرخوری و فال حافظ و جمع شدن خانواده به پیش همه رو به همه ی مردم شکموی ایرانی تبریک میگویم خوش بگزره
________________________________________
پاییز ثانیه به ثانیه سپری میشود یادتان نرودا ینجا کسی هست که به اندازه تمام برگهای رقصان پاییز برایتان آرزوهای خوب دارد………….!
شب یلدا مبارک
________________________________________
بیا ای دل کمی وارونه گردیم… برای هم بیا دیوونه گردیم
شب یلدا شده نزدیک ای دوست… برای هم بیا هندونه گردیم
شب یلدا را به شما تبریک میگویم افبی
________________________________________
زمستان هر چقدر هم سرد باشد، من در گرمای آغوش تو ظهر تابستان را قدم میزنم. یلدایت مبارک
________________________________________
حافظ دیوانه فالم را گرفت یک غزل امد که حالم را گرفت ) (یلدا پیشاپیش مبارک)
________________________________________
فرا رسیدن دی ماه فصل امتحانات را تبریک می گویم..
ستاد کوفت سازی شب یلدا
________________________________________
به سلامتی کاج که تو اوج یخبندون زمستون ذات سبزش رو نشون میده و گرنه تو تابستون هر علف هرزی ادعای سبزی داره
“تقدیم به تو که همیشه سبزی”
پیشاپیش یلدا مبارک

اس ام اس مرتبط:

اس ام اس جدید شب یلدا 93/اس ام اس غمگین شب یلدا/اس ام اس جدید شب یلدا 93/اسمس جدید تبریک شب یلدا/اس ام اس جدید تبریک شب یلدا/اس ام اس های شب یلدا/اس ام اس تبریک شب یلدا/اس ام اس شب یلدا آذر 92/اس ام اس های شب یلدا/جدیدترین اس ام اس های شب یلدا 92
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد