اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس خسته از زندگی جدید

 

آرزو میکنم روی این فرش سپید
زیر این عرش کبیر!
هر کجا خسته شدی
یا که دلبسته شدی!
دستی از غیب به دادت برسد!
و چه زیباست که ان دست خدا باشدوبس
$
$
$
$
خسته شدم ازتوالی زندگی ام
ازاین همه ماست مالی زندگی ام
انگارفقط سکوت دوخته اند
برروی نوار خالی زندگی ام
$
$
$
$
از من فاصله بگیر !
هر بار که به من نزدیک می شوی ،
باور می کنم هنوز می شود زندگی را دوست داشت !
از من فاصله بگیر امیر افبی !
خسته ام از امیدهای کوتاه
$
$
$
$
خسته ام…
مثل لاکپشت پیری که یک خیابان را، اشتباهی رفته
$
$
$
$
آدم از دست خودش
سیرکه شد میمیرد
قبل پروانه کسی
پیر که شد میمیرد.
زندگی پنجره ای
رو به تماشاست ولی
خسته و بسته و دلگیر
دلگیرکه شد میمیرد


$
$
$
$
این روزها عجیب دلم بچگی میخواهد…
خسته ام افبی
فقط یک قلم لطفا
میخواهم خودم را خط خطی کنم
$
$
$
$

مگر خودت نگفتی خداحافظ؟
پس چرا وقتی گفتم به سلامت نگاهت تلخ شد؟
برو به سلامت
دیگر هم سراغم را نگیر
خسته تر از آنم که بر سر راهت بنشینم
و دلیل رفتنت را جویا شوم
$
$
$
$

نگاهم اما…
گاهی حرف میزند…
گاهی فریاد میکشد…
و من همیشه به دنبال کسی میگردم
که بفهمد یک نگاه خسته
چه می خواهد بگوید
$
$
$
$
خسته ام ” نه از راهی که آمده ام ، یا انتظاری که گاه
امانم را می برد !
خسته ام از تکرار ندیدنت
$
$
$
$
روزامون برعکس شده!
صبحا خسته از خواب بلند می شیم!
شبا پر از انرژی می خوابیم
$
$
$
$
$
مثل گربه ای شدم که واسه گرفتن دمش دور خودش میچرخه ولی به جایی نمیرسه .
به خدا خسته شدم ، دیگه خسته شدم
$
$
$
$
خسته ام…
خسته تر از آنی که خیانت کنم…
تنهایم…
تنها تر از آنی که عاشق شوم
$
$
$
$
خسته ام فردا نگاهت را برایم پست کن
یک بغل حال و هوایت را برایم پست کن
گوشم از آواز غمگین سکوت شب پر است
لطفا آن لحن صدایت را برایم پست کن
$
$
$
$
یک چتر قدیمی
یک قلب خسته امیر
چند سطر شعر اف بی
و یک مشت خاطره از تو
کافی ست تا او را به اینجا بکشانم
شنیده ام پاییز شامه ای قوی دارد برای عشق های کهنه
$
$
$
$
تا امروز از تو نوشتم …
امشب از عشقت انصراف میدهم !
سخت است دوست داشتن تو،خسته ام !!!
می خواهم کمی استراحت کنم…
شاید فردا دوباره عاشقت شدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد