اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید غمگین آذرماه 93

 

 سر سفره چیزی نبود... یخ در پارچ,پدر سر سفره...آری هر دو آب شدند !!!
یخ از گرمای خانواده...پدر از شرمندگی خانواده...

* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *


هر دو میبافم تو برای من دورغ تا دلم گرم شود...
من برای تو کلاه تا سرت گرم شود...


* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *


آخر بازی است... ســـــــک ســــــــک...
پی دایت کردم...آنج ا.... در آغوش دیگری...

* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *


روز های خوبی که در راه بودند...
یا سقط شدند یا مرده به دنیا امدند...

* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *


گاهی دلم لک میزنه ...
واسه پیامکی که توش نوشته
میآآآآی اشتی...


* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *

به او بگویید:کمتر برایم بمیرد!
دیگر نمی دانم...! کجا خاکش کنم...!

* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *


ضرورت "بودنت"همیشگیست...
حال چه در کنار من ...
چ در خیال من...


* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *


ب بعضیا باید بگی من کارگردان همون فیلمی هستم ک تو داری واســــــم بازی میکنی!


* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *


عاشق اسمم میشوم وقتی تو اسمم را با مــــــیم به انتها میرسانی...


* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *

امروز خاطراتت را سوزاندم اما بوی خوش هیزمش بیقرارم کرد,دلتنگ شدم...


* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *


یادت باشه...
اگه واسه ما حرف در میارن...
واسه اینه که خودمون حرف نداریم..

* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *

دلهای پاک خطا نمی کنند...
سادگی میکنند...
امروز سادگی پاک ترین خطای دنیاست...


* * * * * * اس ام اس جدید * * * * * *

همه فکر میکنند..چون گرفتارند به خدا نمیرسند اما... چون به خدا نمی رسند گرفتارند...

اس ام اس مرتبط:

اس ام اس بغض غمگین جدید/اس ام اس غمگین بغض کردن جدید/اس ام اس غمگین فروردین ماه93/اس ام اس غمناک جدید فروردین 93/اس ام اس فاز غمگین جدید اسفند ماه/اس ام اس خسته و غمگین جدید/اس ام اس غمگین جدید اسفند 92/اس ام اس جدید غمگین اسفند ماه/اس ام اس غمگین و سوزناک جدید بهمن ماه/اس ام اس جدید غمگین بهمن 92/اس ام اس غمگین دی ماه 92/اس ام اس جدید غمگین دی 92/اس ام اس غمگین جدید دیماه/اس ام اس غمگین جدید/اس ام اس جدید غمگین فاز بالا /پیامک جدید غمگین/اس ام اس غمگین آذر ماه 92/اس ام اس جدید غمگین آذر ماه/اس ام اس جدید غمگین/اس ام اس غمگین و عاشقانه جدید/اس ام اس غمگین جدید/اس ام اس غمگین/اس ام اس غمگینی جدید/اس ام اس غمگین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد