اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس دلتنگی جدید آذرماه 93

 

گفتم :دوست دارم
میمرم برات... و تو با لبخند گفتی مزه نریز...باید میدونستم مزه عشقم دلتو زده بود!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


نگاهت به آن بالا باشد تا دلت از آدم های این پایین نگیرد...


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گلایه ها عیبی ندارد...
کنایه هاست ویران می کند...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


مهمترین هوادارانش ریه هایش بودند!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


در جواب کسی که بهت میگه آدم باش ....باید بگی من آدم باشم تو تنها میمونی که...!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

متاسفانه پلاک خیلی از رفیقای دورمون گذر موقت بود...هههه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


باشششش!!!!
تا به هر چی غیر تو بی اشتها شوم!!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به هر کس اعتماد کردم غلط کردم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قشنگ شده واسم بعضی کارا ...
شمردن تعداد ته سیگارا...


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

غرورم امپراطوری بزرگ است که به پای هیچ کس سقوط نمیکند...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


من لای کتاب زندگی مانده ام!!!
لای فصل بد خط و تلخ به نام: تحــــــمل


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هی بانو چه شوری میزند دلم وقتی جلوی چشم دیگران شیرین می شوی 

اس ام اس مرتبط:

اس ام اس دلتنگی جدید فروردین ماه/اس ام اس تنهایی و دلتنگی نوروز 93/اس ام اس تنهایی بهمن ماه/اس ام اس جدید تنهایی بهمن 92/اس ام اس جدید تنهایی دی ماه 92/اس ام اس تنهایی دی ماه 92/اس ام اس جدید تنهایی/اس ام اس تنهایی جدید آذر ماه 92/اس ام اس جدید تنهایی آذر ماه/پیامک جدید تنهایی/اس ام اس جدید تنهایی آذر ماه/اس ام اس تنهایی جدید/اس ام اس تنهایی (جدید)/اس ام اس جدید تنهایی/اس ام اس تنهایی اردیبهشت ۹۱/اس ام اس تنهایی جدید/اس ام اس تنهایی(جدید)/اس ام اس جدید تنهایی/اس ام اس تنهایی و دلتنگی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد