اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید سکوت آذر ماه

 

سکوت گورستان را می شنوی عزیز؟ دنیا ارزش دل شکستن ندارد که ندارد!!
%
%
%
%
برای رفع دلتنگیهای کشنده ام
چاره ای نیست
جز سکوت درداور
و
صبری تلخ تر از تلخ…
%
%
%
%
هیچ گاه نفهمیدم
سکوت همیشه تلخت را به کدام یک از حرف های ناگفته ات تدبیر کنم
%
%
%
%
دیگر التماست نمیکنم که بمانی فقطیک اه میکشمو سکوت همین تا آخر زندگیت کافیست !!
%
%
%
%
دردی که انسان را به سکوت وا میدارد
بسیار سنگین تر از دردیست که
انسان را به فریاد وا میدارد!
و انسانها فقط
به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم…
%
%
%
%
کمی تحقیق کافی است تا بدانی زن یعنی چه؟؟؟ و ذره ای اصالت اگر داشته باشی میفهمی زن را با تن نمی سنجند، سکوت میکنم علامت رضایم نیست، حس میکنم برای اثبات حماقت مردانمان همین کافیست


%
%
%
%
یک سلام وچند دقیقه سکوت،
به احترام لحظه هایی که با هم بودیم و چند
نقطه چین به علامت دلتنگی روزهای ندیدنت…
%
%
%
%
سکوت میکنم، به احترام آن همه حرف که در دلم مرد
%
%
%
%
وقتی دشنام می شنوی
سکوت کن
سکوت تو بدترین دشنام هاست
که به خصم می دهی !!
%
%
%
%
بهانه نمیارم، گریه هم نمیکنم، سکوت در برابر رضایت تو خدا، مهر خاموشی بر لب و دیگر هیچ…
%
%
%
%
همیشه سکوت شخص دلیل بر عدم توانایی شخص در جواب دادنش نیستگاهی بلند ترین فریادها در سکوت نهفته است
%
%
%
%
من اونیم که سایه هم نداشت
دلش رو توی کوچه جا گذاشت
همونکه تودلش غماروکاشت
غیر از این سکوت،چیزی برنداشت!!
%
%
%
%

سکوت پشت گوشی
سنگینترین سکوتهاست
نه از دستها کاری ساخته است
نه از چشمها…
%
%
%
%
چه موجودات بی ضرری هستند این مردگان
نه به دستی ظرفی را چرک میکنند
نه به حرفی دلی را آلوده
تنها به شمعی قانع و اندکی سکوت همین
%
%
%
%
سکوت میکنم نازنینم
بگذار حرف ها انقدر یکدیگر را بزنند تا بمیرند !!
%
%
%
%
به یادت هستم در سکوت
که مبادا در صدایم توقعی باشد که خاطرت را بیازارد…
%
%
%
%
به نام عشق جسمت را لگد مال بوسه های الودشان می کنندو به نام پاکی فراموشت می کنند و به نام نجابت باید سکوت کنی وبه نام صبر از درون ویران خواهی شد
%
%
%
%
همیشه سکوتم به معنی پیروزی نیست، گاهی سکوت میکنم تا بفهمی چه بیصدا
%
%
%
%
با چشمهات حرف خودت را بزن ولی
مثل کتاب های مصور سکوت کن!
اگر هزار برابر تو را شکست،
غمگین نشو!
هزار برابر سکوت کن…
%
%
%
%

سکوت پیش از آغاز آفرینش به وجود آمده است و آسمانها در فضا پراکنده شدند، بی هیچ حرفی و سخنی
%
%
%
%
راه نداره دل به دل که خیسه چشم من
اشک یعنی با سکوت شب یکی شدن
گریه میکنم به حال و روز بیخودم
اشک یعنی کاش عاشقت نمیشدم
%
%
%
%
بهم گفت کمى از حال و روزت بگو!
و من سکوت کردم و سکوت کردم و سکوت کردم
اونقدر سکوت کردم که مطمئن شدم چیزى رو از قلم ننداختم…
%
%
%
%
بعضی ها گریه نمی کنند
اما
از چشم هایشان معلوم است؛
که اشکی به بزرگی یک سکوت
گوشه چشمشان به کمین نشسته!!
%
%
%
%
یک لحظه سکوت برای لحظه هایی ک خودمان نیستیم…
%
%
%
%
رفتی و ندیدی که چه محشر کردم
با اشک امیرافبی تمام کوچه را تر کردم
دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد
وابستگی ام را به تو باور کردم !!
%
%
%
%
گاهی آدم ها در زندگی ناراحت میشوند
و برای آرام شدنشان با کسی حرف میزنند
اما امان از ناراحتی های یک آبانی!
چون او شبیه همه نیست
با کسی حرف نمیزند
کسی را محرم حرف هایش نمیداند
او تنها سکوت میکند…
%
%
%
%
جدیدا سعی میکنم به هیچکس دل خوش نکنم
از هیچکس هیچ انتظاری نداشته باشم
از هیچکس هیچی نخوام!
هیچی
حتی از خدا
فقط بگم خدایا من فقط تو رو دارم!!
و سکوت کنم
سکوتی بالاتر از فریاد…. 

اس ام اس مرتبط:

اس ام اس سکوت جدید آذر 93/اس ام اس جدید سکوت آبان 93/اس ام اس سکوت تلخ جدید/اس ام اس سکوت جدید آبان 93/اس ام اس سکوت فروردین ماه 93/اس ام اس جدید سکوت اسفند92/پیامک جدید سکوت/اس ام اس سکوت جدید/اس ام اس سکوت آذر ماه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد