اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس عشقم

 
 

 در دفترچه تلفن گوشیه آدمای تنها کلمه ای بنام عشقم یافت نمیشه
سلامتی آدمای تنها…
^
^
^
^
اگر خنجر زنی بر من ز رویت رو نگردانم
که من دیوانه عشقم، ز خنجر دست بر ندارم !!
^
^
^
^
نه جایی به خاطرم تعطیل میشه
نه تو اخبار حرفی زده میشه
نه تو تقویم اسمم زده میش!
تنها اقوام چند روز سرکار نمیرند عشقم بعد از چند مدت میره
بغل دیگری رفقام موقع شام خنده هایشان شروع میشه
من تنها گورکن را خسته میکنم…
^
^
^
^
کسی آیا می داند ؟
پس از یاد گرفتن نام تو ، پس از دوستت دارم
به چه می نازد الفبا !
^
^
^
^
هرچه قدرم تنهایی رو دوست نداشته باشم
اما دوس دارم تو قلب عشقم تنهای تنها باشم!!


^
^
^
^
تا بحال یه بارم با عشقم زیره بارون قدم نزدم
ولی هزاران بار بخاطرش امیر اف بی زیره بارون تنهایی قدم زدم…
^
^
^
^
عشقم
هیچ می دانی زیباترین عاشقانه وقتی است که اسمم را با “میم” به انتها می رسانی؟
^
^
^
^
عشقم خیلی باگذشت بود
حتی از من گذشت!!
^
^
^
^
مرده شور
ناخونهایت را کوتاه کن بدنم زخمیست
عشقم که رحم نکرد
تو مدرا کن…
^
^
^
^
در راه عشق با تبسم درد میکشم
ولی عاشق کسی نمیشوم ک عوض عشقم دردم شود
^
^
^
^
طناب را به گردنم انداختند گفتند :آخرین آرزویت؟ گفتم :دیدن عشقم
گفتند :خسته است، تا صبح برایت طناب بافته…
^
^
^
^
نام مرا که برلبان زیبایت جاری میکنی از جواب عاجز میمانم عزیز
آخرچه بگویم؟چه خطابت کنم؟
بگویم بله عزیزم؟بله مهربانم؟بله دلبندم؟بله عشقم؟…
نه
میخواهم لبانی که نام من از آن بیرون می آید را غرق دربو سه های عاشقانه کنم
تنها پاسخ شایسته ات!
^
^
^
^
عشقم تو که نیستی
من مانده ام و چند جلد لغت نامه
که هیچکدام از واژه هایشان!
مترادف آمدنت نیستند…
^
^
^
^
از گل پرسیدند عشقت کیه؟از خجالت سرخ شد
از یخ پرسیدند عشقت کیه؟از خجالت آب شد
از من پرسیدند عشقت کیه؟!
با افتخار گفتم عشقم کسی است که داره این
اس ام اس رو می خونه…
^
^
^
^
درسته کسی رو ندارم بهم بگه:عشقم شب بخیر،
اما بجاش یه سایه ی سر(مادر)دارم
که میگه:بچه بکپکور شدی بس که سرت تو گوشیته!!
^
^
^
^

زمانی فراموشت میکنم که عقلم خاموش؛نفسم قطع؛
روحم در اسمان؛ وتنم زیر خاک باشد
دوست دارم عشقم!!
^
^
^
^
خدایا
صبر ایوب را به رخم نکش!
من
عشقم
را در کناره…
^
^
^
^
عزیزم عشقم خوشگلم خوشتیپم تازه جیگرم هستم
^
^
^
^

عشقم با اینکه پیش دیگری هستی اما
من
هنوز
تو
را
مثل تمام شدن دردها و قرص هایم دوست دارم …
^
^
^
^

نام همسردرموبایل خانمها:
آشنایی :مردرویاهام!
ازدواج :عشقم
بعد۱ماه :جان دلم
بعد۲ماه :سایه ی سرم!
بعد۳ماه :شوهرم
بعد۱سال :آقا بالا سر
بعد۲سال :بخورو بخواب
بعد۳سال :نره غول!
بعد۴سال :لند هور
سال پنجم :مرتیکه ی نفهم بیشعور مفتخور نمک به حروم بی چشم و رو…

اس ام اس مرتبط:

اس ام اس جدید عشقم دوستت دارم/اس ام اس جدید عشقم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد