اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید نفس آبان

 

من و دل هم نفسیم با نفس خیال تو
نفسم هم نفسم هر نفسم فدای تو
#
#
#
#
ارام ارام نفس میکشم تاکه شایدنرودهمه ی ان هوایی که سراغ تورامیگیرد
#
#
#
#
باور کن عزیز
کار من نیست
کار خداست
دلم
جایی میان نفس هایت گیر کرده
#
#
#
#
لعنت به این نفس کشیدن از باوفا بودنش خسته شده ام
چرا مثل بقیه ترکم نمیکند؟؟
#
#
#
#
می دونی تیزترین و برّنده ترین چیزی که تو دنیاست چیه؟؟؟
خاطره ای که می خوای فراموش کنی و با هر نفس بیشتر یادت میاد


#
#
#
#
زندگی نفس کشیدن و زنده بودن نیست بلکه قانون باورهاست
پس باورکن بیادتم
#
#
#
#
مشترک گرامی
تاریخ شارژ علاقه ما به شما تا وقتی نفس باقی است اعتبار دارد
همراه آخر
#
#
#
#
عزیزم میدونی چرا به نفس نفس افتادم؟ میخوام ریه هامو پرکنم ازهوای بودنت
#
#
#
#
دل که میگیره نفس بند میاد
درد من چیه که بی صدا زل زده ام به نبودنت؟؟؟ بدون دلی که تنگ باشد و نفسی که بگیرد
#
#
#
#
عطرتنت روی پیراهنم مانده
امروز بوییدمش عمیق، عمیق
با هر نفس بغضم امیرافبی را سنگین تر کردم
و به یاد آوردم که دیگر، تنت سهم دیگری ست
و غمت سهم من
#
#
#
#
رفت
اما هرگز پایانش را نخواستم
مگر میتوان بدون نفس زندگی کرد
#
#
#
میگن به یکی که گفتی نوکرتم، از نون نفس تا میم مرگ باهاش باش
نوکرتم رفیق
#
#
#
#
زندگی تعداد نفس ها نیست
زندگی تعداد لبخندهای کسانیست که دوستشان داریم
#
#
#
#
همیشه یادت باشه فقط یکی هس ک به خاطر تو نفس میکشه اونم دماغته
#
#
#
#

عشقت را نازنین
در آسمان دلم چنان اوج دادم
میتوانم تا آخرین نفس
به نظاره زیباییش بنشینم
تو لیاقت این اوج را داری
پس تا ابد در این آسمان جولان بده
#
#
#
#
گاهی آدم دلش تنگ می شود عزیز
دل آدم هم که تنگ شود , نفسش میگیرد
هوای گذشته ها را می خواهد
حتی شده به یک نفس عمیق
#
#
#
#
غزل غزل به یادتو قدم قدم فدای تو
نفس نفس برای تو
منم در انتظار دیدن روی ماه تو
#
#
#
#
مهم نیست عمر کوتاه باشد یا بلند عزیز
مهم ، نفس هایی ست که با تو کوتاه و بی تو بلند کشیده می شود
#
#
#
#
من حرف های دلم را در گوش قاصدکی زمزمه کردم که ازحوالی نگاه تو عبور می کرد
#
#
#
#
آیا میدانستید وقتی زبانتان از دهانتان بیرون است، نمیتوانید تند تند نفس بکشید؟
.
.
.
.
.
.
آفرین رکس، بگیرش
#
#
#
#
تقصیر برگ ها نیست، آدم ها همین اند؛ نفس می دهی لهت می کنند
#
#
#
#
بی هوا رفتی
بی نفس ماندم
#
#
#
#
نفس هایم بوی دود میدهد نه اینکه اهل دود باشم نه دلم سوخته است
#
#
#
#
یاد سهراب بخیر آن سپهری ای که تا لحظه ی تنهایی گفت :تو مرا یاد کنی یا نکنی
باورت گر بشود یا نشود
حرفی نیست
اما
نفسم می گیرد
در هوایی که نفس های تو نیست

مطالب مرتبط: 

اس ام اس نفس جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد