اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس نامردی جدید

 

  خدایا...
دستانم را زده ام زیر چانه ام,مات و مبهوت نگاهت میکنم,طلبکار نیستم,فقط مشتاقم بدانم ته قصه چی شود با من؟؟؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دوست من هیچ گاه دلت را به روزگار مسپار,که دریایی از نا امیدی است,....دلت را به خدا بسپار که دریایی از امید است
دلت پر امید...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


از کسی هیچ آزاری ندارد برایم فقط گاهی جای دستانت روی تنم می سوزد...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


شقایق ها همیشه داغ داند,داغی ست که در دل راز دارند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


چه رفاقت پاکی دارند این کفش ها!
هر کدام گم شود,دیگری آواره می شود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گقتی دوستت دارم و من به خیابان رفتم ..فضای اتاقم برای پرواز کافی نبود


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اعتماد مثل کاغذ است...اگر مچاله شد ...هر چقدر هم صافش کنی,محاله ب حالت اولش برگرده


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دردی نیست...زجـــــــــری نیست..غمی نیست...امــــــــا با هر لبخند روحم زخم بر میدارد...قهقه که میزنم دلم ضجه میزند...
این است حکایت کسی که...با لخند هایش دنیایی را می خنداند...


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


عاشقش بودم کولش کردم که خسته نشه...پیاده شد گفت:عجب خـــری بود!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق رقیصدن به ساز کسی نیست...یک رقص دو نفره است...
گاهی گامی به عقب....گاهی گامی ب جلو....

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تو انقدر از هرزه ها دوستت دارم شنیدی که عاشقانه های من برایت گزافه ای بیش نبود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


خیلی وقت است که "بی تابم"
دلم تاب می خواهد!
و یک هل محکم...
که دلم هــــــــــری بریزد پایین...
هــــر چه در خودش تلنبار کرده را.....

مطالب مرتبط:

اس ام اس خیانت و دل شکستن جدید93/اس ام اس جدید و ناب بی معرفتی/اس ام اس جدید خیانت و نامردی/اس ام اس بی معرفتی جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد