اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس دوست دارم جدید 93

   

نمیدانم می دانی یا نه ؟
لحظه تولد من به زمانی بر میگردد که برای اولین بار بهم گفتی
“ دوستت دارم ”
.
.
.
دوستت دارم و پنهان کردن آسمان پشت میله های قفس آسان نیست !
.
.
.
من ساده ام و معصوم
و الفبای عشق ام محدود به چند حرف ساده است
تا با آنها بتوانم بگویم
دوستت دارم . . .
.
.
.
احتیاجی به تسبیح نیست ، دستانت را که به من بدهی
با انگشتانت ذکر “ دوست داشتن ” می دهم !


.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید
.
گوش تلفن کر
“دوستت دارم ” را امشب
در گوش خودت
خواهم گفت
.
.
.
آنقدر دوستت دارم که
پروانه ها گیج می شوند
گل ها تعجب می کنند
و باران دلش آب می افتد !
.
.
.
زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم :
دوست داشتن تــو . . .
.
.
.
من خــــــــــوشبخــــت ترینم . . .
چـــون تــــــــو رو دارم . . .
تــــــویی که حتـــــی فکر کردن بهت . . .
قلبمـــــو گرم میکـــــنه . . .
تـــــو رو با همـــه دنیــــــا هم عوض نمیکنم . . .
هیـــــچوقت اینقــــــدر آرامش نداشتـــم
محبوب ِ قلبـــــم . . .
دوستــــــت دارم
.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید
.
دوست داشتنت بوی باران می دهد
همان قدر بی مقدمه ، همان قدر بی دغدغه
فقط یادت باشد مثل باران مرا بی واسطه دوست داشته باشی !
.
.
.
درخت دوستی رابا قلب میکارند نه با دست . تورا من باقلب دوست دارم نه با حرف . . .
.
.
.
زندگی یعنی همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !
.
.
.
کــــــاش یه وقتایی که ازت خداحافظی میکنم . . .
یهو اسممو صدا بزنی . . .
وقتی میگم جــانم . . .
بهم بگی « دوستت دارم »
دلم میخواد یهو دلم هـــــُـــــــــــــــــــری بریزه . . . !
عاشق این هــــُــــــــــــــــــــــری ریختن دلم . . .
.
.
.

چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم
چو بامداد خوش دوستت دارم
به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار
چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم
.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید
.
گاهی “ دوست داشتن ” پنهان بماند قشنگ تر است
دوست داشتن را باید کشف کرد ، درک کرد و از آن لذت برد . . .
.
.
.
دوست داشتن یه نفر دیوونگیه
دوست داشته شدن توسط یه نفر یک هدیه ست
دوست داشتن کسی که دوست داره وظیفست
اما دوست داشته شدن توسط کسی که دوسش داری زندگیه . . .
.
.
.
تو چه میفهمی از روزگارم ؟
از دلتنگیم ؟
گاهی فقط به خدا التماس میکنم خوابت را ببینم . . .
فقط خوابت را . . .
میفهمی ؟
دوستت دارم عجیب !
.
.
.
چراهایت جواب ندارد !
“ دوستت دارم ”
دلیل نمی خواهد . . .
.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید
.
به قدری دوستت دارم که گاهی قلبم می گیرد و نمی دانم چه خاکی به سرم بریزم
بیش از توانم دوستت دارم !
( اشتفان تسوایگ )
.
.
.
امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه . . .
دیروز هم همینطور بود
فردا هم همینطوره !
.
.
.
هی تو ! کمی نزدیکتر بیا اما چیزی نگو
بگذار فقط ، بگذار چشمهایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کند !
.
.
.
حال که من دوستت دارم
دمــــوکراس? را فراموش کن
بودنت با?د فقط مال “ مــــــن ” باشد . . .
.
.
.
صدایت را دوست دارم
بگو… فقط بگو
چــه فـــرق دارد
از مـــن ، از تـــو
از بــــاران
در آغــوشــم بــگــیــر و در گــوشــم
از مـــانـــدن بــگـــو
از دوستت دارم هایی بگو که از شنیدنش دلم بریزد !
گـــونـــه هــای خــجــالــتــی یــم رنــگ بــگــیــرد
از دلبری چشمهایت بگو که چگونه دلم را هوایی کرده
از هــرچــه خــودت مــیــخــواهـی
از خـــودت بـــگـــو
چـــه فــرق دارد از چـــه
فـــقــــط بـــگــــو
حـــرف بـــزن
عاشقانه صدایت را دوست دارم . . .
.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید
.
کاش باورت نشود
چقدر دوستت دارم
تا تمام عمر
آن را به تو ثابت کنم . . . !
.
.
.
سفر به فضا سفینه نمی خواهد
تو بگو دوستت دارم ، فضا با من !

مطالب مرتبط:

اس ام اس جدید دوستت دارم اسفند ماه/اس ام اس دوست داشتن جدید بهمن92/اس ام اس دوستت دارم جدید بهمن ماه 92/اس ام اس دوستت دارم دیماه 92/اس ام اس جدید دوست دارم آذر ماه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد