اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس تبریک تولد جدید فروردین 93

   

روز تولد تو روز نگاه باران
بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان
روز تولد تو گویی پر از خیال است
یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است . . .
.
.
.
با من باشی دوست دارم/ تنها باشی دوست دارم
امروز روز میلادته / هرجا باشی دوست دارم
تولدت مبارک
.
.
.
همیشه لبخند بر لبانت
عشق در قلبت
لطف در نگاهت
محبت در چهره ات
بخشش در رفتارت
و حق در زبانت جاری باشد
تولدت مبارک
.
.
.
تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا
وجود پاکت اومد تو جمع و خلوت ما
تو تقویما نوشتیم تو این روز و تو این ماه
از آسمون فرستاد خدا ۱ ماه زیبا
تولدت مبارک


.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید
.
دوباره روز تولدت رسید
روزی که غصه سراغم نمیاد
روزی که دستای تنهایی من
بیشتر از همیشه دستاتو میخواد
تولدت مبارک
.
.
.
وجود زیبایت وارد دنیا میشود
هدیه سالروزش این آوا میشود
عاشقی چون من بی پروا میشود
در شعر تولد غرق رویا میشود
اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود
تولدت مبارک
.
.
.
تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست
به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم
ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم
تولدت آذین زندگی ام باد
.
.
.
تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی
با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی
ببین تو آسمونا پر از نور و پرندس
تو قلبا پر عشقه ، رو لبا پر خندس
تولدت مبارک
.
.
.

در باغ جهان ، دلم گلی می جوید
امروز گل سپیده ات می روید
امروز دلم دل ای دل ای میخواند
چون میلاد تو را خدا مبارک گوید . . .
تولدت مبارک
.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید
.
به زبانی که توان گفت تورا می گویم / به زمانی که توان رفت تو را می جویم
جمله ها قاصر و عاجز ز بیانند ولی / بنده تبریک تولد به زمان خوشیت می گویم
.
.
.
عزیزم تولدت مبارک
ایشالا تا آخر عمر زنده باشی !
.
.
.
.
امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست / احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست
گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی / کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست . . .
تولدت مبارک
.
.
.
میلادت ای دوست مبارک باشد
پیوسته دلت شاد سعادت باشد
هر سبزۀ سبز رنگ بهارت باشد
راهـت سپید راه عــدالـت باشد
چـــشـــم شــادی نگارت باشد
ایــــــزد پـشـت و پـناهت باشد
میلادت ای دوست مبارک باشد
دلـشاد ازین اهل جماعت باشد . . .
.
.
.
تولدم مبارک نیست، شکسته قلب داغونم…
تو نیستی و من از دوریت، خودم رو مرده میدونم…
.
.
.
تک تک ستاره های عمرت بلند و والا
باقی عمرت ۱۰۰۰ به بالا
امروز روز تولدته عزیزم
عزیزمی، دوستت دارم به مولا
.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید
.
زادگاه و تاریخ تولد هیچکس در هیچ نقشه و تقویمی نیست
چرا که ادما هر لحضه در تپش قلب کسانی که دوستشان دارند متولد میشوند.
.
.
.
آمده ای به دنیا، دل خوش شده شاپرک
این است صحبت من تولدت مبارک
.
.
.
امروز….. تنهایی من آغاز میشود
مات و مبهوت و منتظر….
و من میدانم او حتی..
تولدم را به من تسلیت هم نمیگوید!!

مطالب مرتبط:

اس ام اس ناب تبریک تولد/اس ام اس تبریک تولد بهمن 92/اس ام اس جدید تبریک تولد/اس ام اس تبریک تولد آذر 92/اس ام اس جدید تبریک تولد آذر 92/اس ام اس خنده دار تولد/اس ام اس تبریک تولد(جدید)/اس ام اس تولدت مبارک/اس ام اس مخصوص تبریک تولد/اس ام اس تبریک تولد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد