اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس تنهایی و دلتنگی نوروز 93

    

سخت است کوه درد باشی و دیگران به آرامش ظاهرت حسودی کنند !
.
.
.
میتوانم وارثت باشم ایوب ؟
مال و منالت را نمیخواهم ؛ تنها کمی از صبرت را برایم کنار بگذار !
.
.
.
خیلى بده احساس کنى مثل دارویى ؛ فقط وقت نیاز ازت استفاده کنند !
.
.
.
تمام می شوم شبی
فکرش را بکن ، یک روز می آیی و می بینی نه من هستم نه این کلمات !
.
.
.
هلو که نیستی ، شبیه لیمو شیرینی
شیرینیت بی دوام و تلخیت مدوام است !


.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.
من انتظار تو را می کِشم
تو مرا از انتظارت می کُشی
لعنت بر هرچه فتحه و کسره و ضمه …
.
.
.
همه پل هاى پشت سرم سالم اند
من خانه ام خراب شده ، به کجا برگردم ؟
فرستنده : حلما
.
.
.
“جهنم” نبودن توست وقتی بهشت بودنت ، رویایی بیش نیست !
.
.
.
دلخور از نداشتنت نیستم
من از همیشه تو را داشته ام
یقین دارم در گذشته های دور مال من بودی و دلخوشم به بیداری دوباره ؛ آنجا نیز مال من خواهی شد…امروز اشتباهی مال من نیستی…
.
.
.
یکی بود که دیگه نیست و این تمام ماجراست.
.
.
.
حس رنگ زرد چراغ راهنمایی رانندگی رو دارم که هیچکی بهش “تـــــــوجـــــــه” نمیکنه !
.
.
.
همیشه می گفتن پیدا کردن یه دوست خوب خیلی سخته اما من باورم نمی شد تا اینکه تو رو دیدم که برای پیدا کردن من چقدر زحمت کشیدی !
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.
هیچ خبر و یا هیچ مناسبتی نیست ، فقط به خواست دلم امروز برایت اینگونه دعا کردم : خدایا به جز خودت به دیگری محتاجش مکن !
.
.
.
به گونه ای زندگی کنید که وقتی فرزندانتان به یاد عدالت ، صداقت ، مهربانی می افتند ، شما در نظرشان تداعی شوید.
.
.
.
ارباب زمین ، امیر مریخ بیا
تا نخل ستم برکنی از بیخ بیا
از قول همه منتظران میگویم
ای پیرترین جوان تاریخ بیا
.
.
.
سلامتی مرغ عشق که اگه عشقش بمیره خودشم میمیره !
ما که عشقی نداریم ، عشقمون رفیقامونه ؛ سلامتی هرچی رفیق خوبه که یکیش خودتی !
.
.
.
‫رفیق اگه یه روز مردم و دیدی تابوتَم رو شونه های مَردُمه ولی نمیام پائین نوکریتو کنم به دل نگیریا !
حلال کن ؛ قول میدم همین یه بار ازت بالاتر باشم ؛ بعدش دیگه همیشـه خاک پاتم …‬
.
.
.
حق دارند باور نکنند اشک های دلقک قصه را
عمریست به تقدیرش می خندند
او نیز می داند هق هق هایش مسخره اند …
.
.
.
بهترین آدم های زندگیمان همان هایی هستند که وقتی کنارشان می نشینیم چاییمان سرد می شود ولی دلمان گرم !
.
.
.
در شهری که خورشید را به قیمت شمعی نمیخرند ، پروانه شدن یعنی تباهی …
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.
لعنت به زمونه ای که مرد بودن درد داره و نامرد بودن کیف
لعنت به زمونه ای که خوبی کردن تاوان داره و بدی کردن احترام
لعنت به زمونه ای که پاک بودن تنهایی میاره و خیانت کردن کلاس
خدایا بگو چه باید کرد با این همه سردرگمی به فردا ؟؟؟
بگو نیاد ؛ من هنوز سردرگمم !
.
.
.
آدم فقط کنار یه نفر “احساس آرامش” میکنه
نفر بعدى دیگه “اداى آرامش” میشه !!!
.
.
.
زندگی با همه تلخیاش یه درس خوب بهم داد اونم اینه که رفیق اونی نیست که باهاش خوشی ، رفیق اونیه که بدون اون داغونی !
.
.
.
به سلامتی کسی که بغض کرد ولی گریه نکرد ، نشکست ولی شکستنش ، لبخند تلخ زد ولی قهرنکرد ، تبریک گفت و فقط تسلیت شنید ، تو رفاقت فقط معرفت گذاشت ولی نارو خورد !
.
.
.

به کسی اجازه نمیدهم سر مزارم گریه کند
زنده بودنم گریه داشت ، همه خندیدند !
.
.
.
باید بازیگر شوم و آرامش را بازی کنم ، باز باید خنده را به زور بر لبهایم بنشانم ، باز باید مواظب اشکهایم باشم ، باز همان تظاهر همیشگی : “خوبم” !
.
.
.
ﭼﺮﺍ ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺟﻮﺭ ﻧﻤﯿﺸﻮﺩ ؟ ﻣﻦ ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﭘﺎﺯﻟﻬﺎﯼ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﻢ ﺭﺍ ﺩﺭﺳﺖ ﭼﯿﺪﻩ ﺍﻡ ؟!!!
.
.
.
مثل تار موهایش اینبار دوستت دارم هایم را پشت گوشش انداخت و رفت !
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.
مرده شور ! ناخنهایت را کوتاه کن ، بدنم زخمیست ؛ او ک رحم نکرد لااقل تو مدارا کن !
.
.
.
امشب همان شبی است که آغوش تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ میشود
تبریکم تقدیمی کوچکی است به قلبی که بدون من تنها نماند !تولدت مبارک …
.
.
.
ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﯾﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﻟﻤﺲ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ، ﻫﻤﻪ ﯼ ﻣﺎ ﻟَﻨﮓِ ﻫﻤﻮﻥ “ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯾﻢ” ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺖ ؟
.
.
.
کودکی گل فروش با صدای عاجزانه التماسم کرد گل بخر !
گفتم برای کی ؟
گفت برای هدیه دادن به عشقت !
گفتم اگر عشقم به عشقش هدیه داد چی ؟
لحظه ای سکوت کرد و گفت گل هایم فروشی نیست !
.
.
.
خدایا چرا روشن نمیشود ؟
نه شبم ، نه سیگارم ، نه تکلیفم !!!
.
.
.
همیشـه دقیقا وقتی پر از حرفی ، وقتی بغض میکنی ، وقتی داغونی ، وقتی دلت شکسته
دقیقا همین وقتا انقد حرف داری که فقط میتونی بگی : “بیخیال”
.
.
.

دوست دارم تو گلم باشی و من پروانه ات
آن قَدَر دورت بگردم تا شوم دیوانه ات !
.
.
.
دلم کوچک است ، کوچکتر از باغچه ی پشت پنجره ولی آنقدر جا دارد که برای کسی که دوستش دارم نیمکتی بگذارم برای همیشه !
.
.
.
در مسیر باد بمان تا بوی مهربانیت تسخیر کند این شهر پر از بیهودگی را…
.
.
.
میگن دلای خوب توی دنیا کمن
اما با معرفتاش ، همیشه به یاد همن !
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.
یه قانونی تو دنیا هست به نام قانون “من و تو”
یعنی تو با هر کسی غیر من باشی ، غیر قانونیه !
.
.
.
چه صبحی میشه اون صبحی که با صدای گوشی از خواب بیدار میشی و صدات در نمیاد ولی از پشت خط یه صدای مهربون میگه : تنبل کوچولوی من پاشو میخوام روزمو با شنیدن صدات شروع کنم !

مطالب مرتبط:

اس ام اس تنهایی بهمن ماه/اس ام اس جدید تنهایی بهمن 92/اس ام اس جدید تنهایی دی ماه 92/اس ام اس تنهایی دی ماه 92/اس ام اس جدید تنهایی/اس ام اس تنهایی جدید آذر ماه 92/اس ام اس جدید تنهایی آذر ماه/پیامک جدید تنهایی/اس ام اس جدید تنهایی آذر ماه/اس ام اس تنهایی جدید/اس ام اس تنهایی (جدید)/اس ام اس جدید تنهایی/اس ام اس تنهایی اردیبهشت ۹۱/اس ام اس تنهایی جدید/اس ام اس تنهایی(جدید)/اس ام اس جدید تنهایی/اس ام اس تنهایی و دلتنگی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد