اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

نوشته های عاشقانه جدید

   

sahelkhande.blogsky.com

گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم و ببرم بخوابانمش!
لحاف را بکشم رویش و دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم!
حتی برایش لالایی بخوانم و وسط گریه هایش بگویم: غصه نخور خودم جان!
درست می شود ، درست می شود!
اگر هم نشد به جهنم… تمام می شود… بالاخره تمام می شود…
.
.
.
گاهی دور از چشم ابرها هم میتوان عاشق شد
میتوان بغض کرد ، میتوان بارید
گاهی دور از چشم مداد رنگی ها هم میتوان نقاش شد
میتوان آسمان داشت ، میتوان آبی شد
اما گاهی دور از چشم گذشته نمی توان امروز را پشت هیچ فردایی پنهان کرد !


.
.
.
ﯾﺎﺩﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﺎﻫﻢ ﺑﻮﺩﻥ ﺩﻟﯿﻠﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﻧﯿﺴﺖ…
ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺭﻓﺘﻦ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺍﻣﺎ ﺍﺧﺮ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺭﻓﺘﻦ ﻫﺎ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﻧﯿﺴﺖ…
ﯾﺎﺩﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﺭﻓﺘﻨﯽ ﻣﯽ ﺭﻭﺩ ﭼﻪ ﯾﮏ ﮐﺎﺳﻪ ﺍﺏ ﺑﺮﯾﺰﯾﻢ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﺵ ﭼﻪ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﻗﻄﺮﻩ ﺍﺷﮏ !
.
sahelkhande.blogsky.com
.
بغض هایم را مسخره نکن ، به سه نقطه هایم نخند !تمام زندگیم نقطه چین است ؛ اینجا تاریکی ذهن من است ؛ اینجا کلبه وحشت من است ، چرخ و فلک خاطره هاست ، سکوت چشم ها و سرسره ی بغض هاست !
در دنیای من خبری از گل و درخت نیست ، روشنی نیست و سیاهی مطلق است…
سکوت کن و رد شو و چشمهایت را ببند تا تن لش زندگی مرده ام را نبینی ؛ گوشهایت را بگیر تا صدای زجه هایم را نشنوی…
اینحا مرگ لحظه هاست ، تلخی نفس هاست و سردی عاطفه هاست !
.
.
.
به دستهایم که نگاه میکنم جای خالی دستانت را هزاران بار به یاد می آورم… جایت در زندگی ام خالیست ، آنقدر خالی که به هر گوشه ای که می نگرم آزارم میدهد…
آری این نگاه ها آزارم میدهد ؛ این نگاه ها چه سودی دارند وقتی به جای تو جای “خالی”ات را می بینند ؟؟؟ تو بگو !
.
sahelkhande.blogsky.com
.
بیچاره مادرم
آرزویش خوشبختی من بود ، اینکه منو تو لباس سفید عروسی ببینه
مادرِ سیاه پوش من ، سفید پوشیده ام ولی نه سفیدپوش عروسی
من داغدارم ، من سیاه پوشم ، من از درون سیاه پوشم ، سیاه پوشِ روزی که به عکسام خیره میشی و اشک میریزی ، سیاه پوش روزی که دیگه نیستم اشکاتو پاک کنم و دلداریت بدم ، منو ببخش !
بیچاره مادرم ، سیاه پوشم ، سیاه پوش فریادی که در گلو شکست ، سیاه پوش بغض های نشکسته ، سیاه پوش رفتن ها ، سیاه پوش دردهای بی انتها ، سیاه پوش بی کسی هایم ، سیاه پوش روزی که همه سیاه پوشیدن و من سفید پوش
روزی که می آیی ، افسوس که من خفته در خاکم… افسوس…

مطالب مرتبط:

یواشکی/مطالب عاشقانه بهمن 92/آینه/به سلامتی مادر/وقتی راهی نیست/جرات.../تنهایی/زندگی تلخ../مطالب جدید عاشقانه/روزی میرسه که به خاطر نبودنم بغض میکنی!/کاش زندگی به همین سادگی بود/تنهایی را دوست دارم/دل دریا/دلم برای تو لک زده/سرد سردم .../دخترک/گاه دلتنگ میشوم/در کنار تو بودن/امروز روز تازه ایست/لعنت به زمانه.../داستان عاشقانه(دلیل عشق)/مطالب عاشقانه/و چه دردهایی که نکشیدم.../به خدا درد داره/پیش از تو آب معنی دریا شدن نداشت/دوباره صدایم کن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد