اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید تنهایی بهمن 92

   

تنها بودن قدرت می خواهد
و این قدرت را کسی به من داد که روزی می گفت :
تنهایت نمی گذارم !
- — — —- —– ——- ——- ——–
باز بوی رفتنت مشام تنهاییم را پر کرد …
- — — —- —– ——- ——- ——–
این بار مبلغ قبض موبایلم خیلی کم شده بود
اما اصلا خوشحال نشدم
عددی که تنهایی ام را به رخم می کشید
- — — —- —– ——- ——- ——–
تنهایی یعنی موقعی که تنها میری لباس بخری
تو اتاق پرو از آینه بپرسی “بهم میاد ؟”
- — — —- —– ——- ——- ——–
تنها که باشی آرزو میکنی
کاش یکی اسمت را صدا کند ، حتی اشتباهی …
- — — —- —– ——- ——- ——–
هفت شهر عشق
شهر اول : نگاه و دلربایی
شهر دوم : دیدار و آشنایی
شهر سوم : روزهای شیرین و طلایی
شهر چهارم : بهانه ، فکر جدایی
شهر پنجم : بی وفایی
شهر ششم : دوری و بی اعتنایی
شهر هفتم : اشک ، آه ، “تنهایی”


- — — —- —– ——- ——- ——–
پیراهن تنهایی که بر تن من است
اولین هدیه عشق توست
به رسمِ عادت متشکرم
- — — —- —– ——- ——- ——–
حتی به درخواست چتر هم جواب رد میدهم
می خواهم تنهاییم را به رخ این هوای دو نفره بکشم
ببار باران من نه چتر دارم نه یار
- — — —- —– ——- ——- ——–
نیمکت باهم بودنمان تنهاست
من دل نشستن ندارم تو دلیل نشستنم باش
- — — —- —– ——- ——- ——–
یه وقت هایی آدم اینقدر تنهاست
که دوست داره یکی صداش کنه حتی اشتباهی
- — — —- —– ——- ——- ——–
این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم
تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم
شاید از این تنهایی خلاص شدم
- — — —- —– ——- ——- ——–
یادش ستاره دنباله داری است که
آسمان را بین من و تنهایی قسمت می کند
- — — —- —– ——- ——- ——–
تنها یک تنها می داند
تنهایی تنها درد یک تنها نیست
- — — —- —– ——- ——- ——–
تنهایی تقدیر من نیست…
ترجیحِ منه…
- — — —- —– ——- ——- ——–
باور کن فرق بزرگیست میان کسی که
تنها مانده با کسی که تنهایی را انتخاب کرده
- — — —- —– ——- ——- ——–
تنهایی یعنی بعضی اشکای بی دلیل ، بی‌بهانه ، یه دفعه‌ای ، نصف‌ شبی
عجیب آدم رو آروم می کنه
- — — —- —– ——- ——- ——–
چه یه وجب… چه صد وجب…
تنهایی یه دنیاست
- — — —- —– ——- ——- ——–
تنهایی یعنی آدم واسه گوشیش که تو خونه جا مونده یه میس کال بندازه
که وقتی رسید خونه دق نکنه که هیچ تماس و مسیجی نداشته
- — — —- —– ——- ——- ——–
قفل هزار رمز کابوس تنهایی من
کی با سلام تو باز می شود؟
- — — —- —– ——- ——- ——–
قفل هزار رمز کابوس تنهایی من
کی با سلام تو باز می شود؟
- — — —- —– ——- ——- ——–
تنهایی ام را دوست دارم
بوی پاک نجابت می دهد
- — — —- —– ——- ——- ——–
جلد گرفته ام عشقم را با خیال و خاطره
مبادا که تا بخورد حتی گوشه ی احساسم زیر دست این همه تنهایی
- — — —- —– ——- ——- ——–
این روزها برای تنها شدن کافیست صادق باشی
- — — —- —– ——- ——- ——–
چه تفاوت عمیقیست
بین تنهایی قبل از نبودنت و تنهایی پس از نبودنت…
- — — —- —– ——- ——- ——–
تنهایی یعنی یه بغض کهنه
یه چشم خیس یه موزیک لایت
یه فنجون قهوه ی تلخ و یه پاکت سیگار
- — — —- —– ——- ——- ——–
شب ها وقتی می خوای بخوابی
می بینی کسی رو نداری که بهت فکر کنه
اینجاست که می فهمی تنهایی
- — — —- —– ——- ——- ——–
به سلامتی تنهاییم
که هر وقت بهش خیانت کردم
بازم اومد سراغم
- — — —- —– ——- ——- ——–
گاه گاهی یادم کن
نترس تنهاییم واگیردار نیست
- — — —- —– ——- ——- ——–
تنها که باشی
نه دلت دستمالی میشود
و نه خیالت انحصاری …
- — — —- —– ——- ——- ——–
از تنهایی هایم یاد گرفتم
جلوی تنها پسری که زانو می زنم پسرم باشد
آن هم برای بستن بند کفش هایش
- — — —- —– ——- ——- ——–
این روز ها انسان ها تنهایی ات را پر نمی کنند
فقط خلوتت را می شکنند
- — — —- —– ——- ——- ——–
فرقی نمی کنه دور و برت چقدر شلوغ باشه
وقتی از درون تنهایی …
- — — —- —– ——- ——- ——–
یکی به جرم تفاوت تنهاست و یکی به جرم تنهایی متفاوت …
زندگی رقص واژگان است …
- — — —- —– ——- ——- ——–
خدایا هیچ تنهایی رو اونقدر تنها نکن
که به هر بی لیاقتی بگه عشقم !
- — — —- —– ——- ——- ——–
از یک گوشه ی اتاق به گوشه ی دیگر سفر می کند …
تمام فاصله اش تا من همیشه همین قدر است …
تنهایی !
- — — —- —– ——- ——- ——–
یه وقتایى حس آخرین بیسکویت
مونده تو بسته ساقه طلایی رو دارم !
شکسته و تنها …
- — — —- —– ——- ——- ——–
ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯾﻌﻨﯽ
ﺍﯾﺮﺍنسلت ﺭﻭ به ﺟﺎﯼ ۱۴۴ ﺑﺎ ۱۴۱ ﺷﺎﺭﮊ ﮐﻨﯽ !
- — — —- —– ——- ——- ——–
اینجا احساس فروشی شده …
عشق اجاره ای شده …
و تنهایی هم برای ما آدم شده …
- — — —- —– ——- ——- ——–
آنقدر پیش این و آن از خوبی هایش گفتم که
وقتی سراغش را می گیرند شرم دارم بگویم تــنــهایــم گذاشت …
- — — —- —– ——- ——- ——–
تنهایی یعنی گوشیت روی سایلنت نباشه
اما هی نگاش کنی …
- — — —- —– ——- ——- ——–
انقدر از تنهایی نترس
تو تنهایی وارد این دنیا شدی
- — — —- —– ——- ——- ——–
راز این هستی چیست؟
ما چرا آمده ایم؟
کار ما نیست گذر از هستی
گذر از آدم ها
کار ما شاید پر کردن تنهایی یک دل تنها باشد
- — — —- —– ——- ——- ——–
زیاد طول نمی کشد تا بفهمى
ورود هر رابطه اى نمی تواند تنهاییت را پر کند
- — — —- —– ——- ——- ——–
گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتر است
داشتن بعضی ها تنهاترت می کند
- — — —- —– ——- ——- ——–
آدم‌های تنها آزروهای کوچکی دارند
شبیه اینکه کسی در خانه را به رویشان باز کند
- — — —- —– ——- ——- ——–
تنهایی را دوست دارم
بی دعوت می آید بی منت می ماند
بی خبر نمی رود
- — — —- —– ——- ——- ——–
اگر آدم های کره زمین تعدادشان فرد باشد
یک نفر تنها می ماند
تو رفتی و فرد تنها شده ام من
- — — —- —– ——- ——- ——–
کوه ها با همند و تنهایند
همچو ما باهمان تنهایان
- — — —- —– ——- ——- ——–
دگر تنها نیستم
مدتی ست با تو در خودم زندگی می کنم
- — — —- —– ——- ——- ——–
تو دنیایی که جای آرزوهاست
کسی جز تو منو عاشق نمی خواد
بیا تا تکیه گاه من تو باشی
دلم مثل خودت تنهای تنهاست

مطالب مرتبط:

اس ام اس جدید تنهایی دی ماه 92/اس ام اس تنهایی دی ماه 92/اس ام اس جدید تنهایی/اس ام اس تنهایی جدید آذر ماه 92/اس ام اس جدید تنهایی آذر ماه/پیامک جدید تنهایی/اس ام اس جدید تنهایی آذر ماه/اس ام اس تنهایی جدید/اس ام اس تنهایی (جدید)/اس ام اس جدید تنهایی/اس ام اس تنهایی اردیبهشت ۹۱/اس ام اس تنهایی جدید/اس ام اس تنهایی(جدید)/اس ام اس جدید تنهایی/اس ام اس تنهایی و دلتنگی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد