اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس تنهایی دی ماه 92

  

در آن لحظه که به شدت احساس تنهایی میکنی ، مطمئن باش که یکی برای دیدنت لحظه شماری میکنه
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
خدایا عاصی و خسته به درگاه تو رو کردم
نماز عشق را آخر به خون دل وضو کردم
دلم دیگر به جان آمد در این شبهای تنهایی
بیا بشنو تو فریادی که پنهان در گلو کردم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
در تمام عمرم جز تنهایی و تفکر و غم و عشق ، سرگرمی ای نداشته ام !
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
چه کسی می داند که تو در پیله ی تنهایی خود تنهایی ؟ چه کسی می داند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی ؟ پیله ات را بگشا تو به اندازه ی یک پروانه زیبایی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
در این دنیا که حتی ابر ، نمی گرید به حال ما ، همه از من گریزانند ، تو هم بگذر از این تنها


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
خداوندا تو تنهای منم تنهای تنها ، تو یکتایی و بی همتا ولی من نه یکتایم نه بی همتا ، فقط تنهای تنهایم و محتاج نگاه تو
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
اگه با تنهایی و غم تموم بشه عمرم
بدون که تو رو فراموش نمیکنم عمرا
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
اگه یه وقت تنها شدی اینو بدون که خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تنهایی دردناک است ، اما در سکوت و تنهایی است که همه چیز شکل میگیرد و در زندگی ما لحظه هایی هست که تنها کار ما باید انتظار کشیدن باشد
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تمام جاده های جهان را به جستجوی نگاه تو آمده ام ، پیاده ، این تو و این پینه های پای من ، حالا بگو در این تراکم تنهایی ، مهمان بی چراغ نمی خواهی??
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
همه ی خودم را مال تو کرده ام
چقدر دنیای تو بزرگ است
هنوز از تنهایی سخن می گویی
چقدر کم هستم!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
با تو بودن قصه شیرینی است به وسعت تلخی تنهایی و داشتن تو فانوسی به روشنایی هر چه تاریکی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
من به تنهایی این دل مشکوکم !
یا دلکم دل نیست ٬ یا آن که در دل است ٬ اهل دل نیست
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
عمری فرشته هم که باشی یک اشتباه …فقط کافیست,یک اشتباه از تو ببیند تا از تو ابلیس بسازند.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
بس که در تدبیر فردا مانده ایم…
با همیم اما چ تنها مانده ایم…
در کلاس جمع و تفریق زمان…
عاشق جمعیم و منها مانده ایم….
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تو که میدانستی با چ اشتیاقی خودم را قسمت کردم پس چرا قبل از تکه تکه شدنم جوابم نکردی…برای خدا حافظی خیلی خیلی دیر بود خیلی دیر!!!!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
به بودن ها دیر عادت کن…!و به نبودن ها زود!آدم ها نبودن را بهتر بلدند
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
آدم فهمیده ای بود!خوب می دانست کجاها خودش را به نفهمی بزند…
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
حضورم را بر صفحه دلت تیک بزن!من حاظرم !حتی تمام روزهایی که تو غایبی…
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تنهایی یعنی:من یه موبایل دارم که صدای زنگش یادم نیست….
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
در سایه دل شکستن پیر شدم غم خوردم و با غمت نمک گیر شدم تا امدم آشنای قلبت باشم گفتی که من از غریبه ها سیر شدم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دفتر شعر هایم را سفید میگذارم بی تو بودن نوشتن ندارد…درد دارد…
به پندار تو : جهانم زیباست ، جامه ام دیباست ، دیده ام بیناست ، زبانم گویاست ، قفسم هم طلاست ، به این ارزد که دلم تنهاست
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تو برو پیچک من ، فکر تنهایی این قلب مرا هیچ مکن ، رو پیشانی من چیزی نیست ، غیر یک قصه پر از بی کسی و تنهایی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
وسعت درد فقط سهم من است ، باز هم قسمت غم ها شده ام ، دگر آیینه ز من با خبر است ، که اسیر شب یلدا شده ام ، من که بی تاب شقایق بودم ، همدم سردی یخ ها شده ام ، کاش چشمان مرا خاک کنید ، تا نبینم که چه تنها شده ام
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
چرا غم ها نمی دانند که من غمگین ترین غمگین شهرم ، بیا ای دوست با من باش که من تنهاترین تنهای شهرم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
منم تنهاترین تنهای تنها
اسمتو می نویسم روی شن ها
باد میاد اسمتو پاک میکنه
کارم شده در این صحرای غمها
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
نکنه خدا نکرده سفر بهت بسازه ، عوض کنه هواتو آب و هوای تازه ، نکنه خدا نکرده یادت نمونه اشکام ، یادت بره چه خستم یادت بره چه تنهام
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
من به تنهایی یک چلچله در کنج قفس ، بند ، بندم همه در حسرت یک پرواز است ، من به پرواز نمی اندیشم ، به تو می اندیشم ، که زیباتر از اندیشه یک پرواز است
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تنهایی یعنی اینکه وقتی برات اس ام اس میاد ، مطمئن باشی که از طرفه ایرانسله !
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
شبا فکر و خیال تو چرا خوابم نمی گیره
نه تنها لحظه هام حتی تموم خونه دلگیره
حالا که شب به شب رفت و توام تنهایی سر کردی
توی تنهایی می پوسم نمی زارم که برگردی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دعا کن دلم بوی باران بگیرد
و این درد جانسوز درمان بگیرد
دعا کن دلم رنگ آیینه گردد
و تنهایی از عشق پایان بگیرد 

مطالب مرتبط:

اس ام اس جدید تنهایی/اس ام اس تنهایی جدید آذر ماه 92/اس ام اس جدید تنهایی آذر ماه/پیامک جدید تنهایی/اس ام اس جدید تنهایی آذر ماه/اس ام اس تنهایی جدید/اس ام اس تنهایی (جدید)/اس ام اس جدید تنهایی/اس ام اس تنهایی اردیبهشت ۹۱/اس ام اس تنهایی جدید/اس ام اس تنهایی(جدید)/اس ام اس جدید تنهایی/اس ام اس تنهایی و دلتنگی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد