اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس بی وفایی و سوزناک

   

تموم کوچه ها تاریکن اینجا
تموم آرزوها دست بادن
من از این آدمک ها ناامیدم
که چشمای منو به گریه دادن



شعر گاهی می گریاندم
اما کلمه ای نیست در جهان که بازم بدارد از گریستن



سرگرمی ام شده گرفتنِ فال حافظ
و من خسته از جواب های تکراری :
غم تمام می شود
غصه نخور
مشکلات حل می شود
و …
دلم می گیرد ، چرا حافظ نمی داند
بی او هیچ چیز تمامی ندارد جز این زندگی ؟



ترسم از آن است که آنقدر پیر شوم
که دندانی برای روی جگر گذاشتن نداشته باشم !



مطمئن باش هیچوقت فراموشت نکرده ام
فقط دیگر ساکت شده ام ، همین …





غم انگیزترین جدایی اونی بود که
نه کسی گفت چـــرا ؟ و نه کسی فهمید چـــــرا ؟



خیالت خیال رفتن ندارد …
خودت چه ؟ قصد آمدن نداری ؟



روزها یکی پس از دیگری می گذرند
و من هنوز منتظر فردا هستم تا تو بیایی



می دانم که یک روز
حوالی یک هرگز بزرگ به هم خواهیم رسید



سخته به جایی برسی که
دیگه نه هیچ اومدنی آرومت کنه و نه هیچ رفتنی نابودت



سخت است فراموش کردن کسی که
با او همه چیز و همه کس را فراموش می کردم



در تلاطم روزگار ناسازگار
من دورتر از همیشه کنج زندگی جا مانده ام



میدانی از کجای زنگی بیشتر خسته ام ؟
آنجایی که وسط خنده هام بغض می کنم



تنها بی هوایی آدمی را خفه نمی کند
گاهی هوایی شدن آرام آرام بدون روسیاهی خاموشت می کند



گاهی هم باید چشم ها را بست
تا او که نیست شاید بیاید در خواب



سال هاست این ترازوی ۲کفه تعادل ندارد
دست خالی و دل پر



دیریست اسیرم
اسیر انتظار
اسیر دلواپسی
اسیر هر آنچه مرا به یاد تو می اندازد

مطالب مرتبط:

اس ام اس بی وفایی آذر ماه/اس ام اس بی وفایی آذر 92/اس ام اس بی وفایی آذر 92/اس ام اس بی وفایی(جدید)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد