اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

وقتی راهی نیست

   

وقتی راهی نیست

میان این همه ماندن و عمری رفتن .

وقتی می دانی

این دستها برای تو می ماند و این لبخند.

وقتی قرار نیست نه تو بروی نه من ،

چرا چانه بزنیم برای نبودن ؟

بگو همه ساکت شوند ..

حتی تیک تاک ساعت !

می خواهم تبسم تک تک لحظه هایت را نقاشی کنم

می خواهم از ته دل برایت بخندم.

آنوقت ...
آنوقت تو برایم دستهایت را

معنا میکنی

و مجسمه ای میسازی از عریانی خیالم و

پریشانی آن همه بوسه و نوازش .

و بعد از نو باور کنی که دوستت دارم !

و من ...

و من دورترها باور کرده ام که دوستم داری !

گوش کن !

انگار کسی آن دورها از باران می گوید

ولش کن !
همین بس که هم تو هستی

هم من !
هم باران
و هم بهار.
بقیه تنها بهانه است!

مطالب مرتبط:

جرات.../تنهایی/زندگی تلخ../مطالب جدید عاشقانه/روزی میرسه که به خاطر نبودنم بغض میکنی!/کاش زندگی به همین سادگی بود/تنهایی را دوست دارم/دل دریا/دلم برای تو لک زده/سرد سردم .../دخترک/گاه دلتنگ میشوم/در کنار تو بودن/امروز روز تازه ایست/لعنت به زمانه.../داستان عاشقانه(دلیل عشق)/مطالب عاشقانه/و چه دردهایی که نکشیدم.../به خدا درد داره/پیش از تو آب معنی دریا شدن نداشت/دوباره صدایم کن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد