اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید تبریک تولد

  

روشن ترین ستاره شب در چشمان توست “وقتی که میخندی”

زندگی ات بی غروب باد تولدت ستاره باران
.
.
.
وقتی به دنیا اومدم خدا بهم زندگی داد
وقتی به دنیا اومدی خدا یه دلیل برای زندگیم داد
وقتی تُو رو دیدم خدا به زندگیم معنا داد
امروز تولد تُوئه ولی سالگرد لطف خدا به منه
به خودم تبریک میگم که به دنیا اومدی
.
.
.
روز تولدت ماندگارترین تاریخ میان صفحات تقویم زندگی پر هیاهوی من است، که تا ابد در ذهنم درخشان میماند…
***به ماندگاری ستاره های آسمان دوستت دارم***
.
.
.
بشنو این صدای خسته میگه میلادت مبارک
یاری با قلب شکسته میگه میلادت مبارک
گرچه دوری ازمن اما روز میلادت به یاده
این رو میدونم کنارت قلبای عاشق زیاده
جای خالی توامروز اتیش زد به وجودم
کاش بودی بهت می گفتم که تویی بود ونبودم…
.
.
.
وقتی حتی در دورترین خاطراتم نزدیکیت را احساس میکنم شک نکن
“بهترینی”
در تنهاییم شمع های خاطرت را خودم به جای تو فوت میکنم
تولدت مبارک


.
.
.
درخت سیبی آمدنت را به مناجات نشسته است
انگار آمدنت نزدیک است
صدای بهم خوردن بال معصوم فرشته میاید
تو آمدی
لمس بودنت مبارک.
.
.
.
خوب است و قشنگ این که دلگیر شویم / در دام دل شکسته زنجیر شویم
ای عشق همیشه از خدا میخواهم / کنار من باشی و پا به پای هم پیر شویم
تولدت مبارک تنها کسم دراین دنیای بی کسیــــــــــ
.
.
.
ستاره هاهیچگاه ازخاطرآسمان نمیروند بگذار دل من آسمان باشد و یاد توستاره…
تولدت مبارک
.
.
.
در آسمان زندگی خویش جستجوگر ستاره ای بودم بالاتر ازتمامی ستارگان ..
به درخشندگی خورشید ..
وبه پاکی دریا ..
تااینکه خدا در این روز تورا به ما داد.. “عزیزم تولدت مبارک”
.
.
.
یک سال بزرگتر شدی ، هنوز آدم نشدی تو ؟!!
تا کـــی میخوای فرشتـــه بمونی هاااا !
سالروز زمینی شدنت مبارک
.
.
.
تقویم دل من
نسبتی با تقویم های جهان ندارد…
میانِ برگ ریزان ِخزان،
وسط چله ی زمستان هم،
می بینی نوشته اند بهار!
آن لحظه که تو….خندیدی
.
.
.
دقت کردین‏!‏‏ هرسال که تولدتون میشه یک سال به عمرتون اضافه میشه و یک سال از عمرتون کم میشه‏!‏‏!‏‏!‏
.
.
.
روز تولدت بهترین روز عمرم است روزی که باتپش های تند تندقلبت شروع به زندگی کردی و نام تو درقلبم رویید.
بهترینم تولدت مبارک
.
.
.
تولد تو ” تولد من است!
چون وقتی تو می آیی من زندگی میکنم…
پس تولدمان مبارک..
.
.
.
میدونم منتظری تبریک بهت بگن!میدونم یه اس که میاد فکرمیکنی تبریکه!میدونم فک کردی ما یادمون نبوده،ولی….من یادم بود! تولدت مبارک عزیزم!
.
.
.
امروز تولد کسی است…
کسی خوب…
کسی که مثل هیچ کس نیست…
کسی که لبخندهایش بوی طراوت باران وبهار دارد… تولدت مبارک
.
.
.
تولدتـــــ مبارکـــ
ایشالا یه سال دیگه پر از سلامتی داشته باشی
زیر کامیون نری…سرطان نگیری
فلج نشی…سکته نزنی
درد بی درمان هم نگیری
کلا همه جوره بهت هیچ مرضی نرسه
بازم تولدت مبارک !! 

مطالب مرتبط:

اس ام اس تبریک تولد آذر 92/اس ام اس جدید تبریک تولد آذر 92/اس ام اس خنده دار تولد/اس ام اس تبریک تولد(جدید)/اس ام اس تولدت مبارک/اس ام اس مخصوص تبریک تولد/اس ام اس تبریک تولد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد