اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید تبریک تولد آذر 92

  

میلادت ای عزیز تر از جـان خجسته باد!
در مقـدمت غــزل به ترنم، نشسته باد!
عزیزتر از جانم تولد تو ـبارک بروی تو
دروازه های غم به چنین روز بسته باد! 


******************************* 


خواهم ز حق برای تو توفیـــــق زندگی
شیـــــرازه ی شکست برویت گسسته باد
عمرت هـــــزار سال چو آدم دراز باد
آییـنه ی فــرا رسِ مرگ ات شکسته باد 


******************************* 


سلامتی رفیقایی که از پله نامردی رد نمیشن
ولی تو دریای مردونگی غرق میشن
تولد جاودانه ترین اختر تابناک آسمان رفاقت را تبریک می گویم 


******************************* 


عزیز دلم تولدت را تبریک می گویم
و دعاگویم مزرعه ی زندگی ات همواره پر از محصول موفقیت و بردباری باشد 


******************************* 


جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
 که تنها برای “ما” آبیست 


******************************* 


امروز روز تولد توست
و من هروز بیش از پیش به این راز پی میبرم
که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی
تولدت مبارک 


******************************* 


هزاران بار خدا را شکر که چنین روزی را آفرید
تا باغ جهان نظاره گر شکفتن گلی چون تو باشد . . .
سالروز شکفتنت مبارک 


******************************* 


تولدت آغاز زیبایی ها ست
هزاران گل یاس سپید تقدیمت میکنم 


******************************* 


نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را
نمی دانم که حس کردی سکوتم را
ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم
وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم
عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود
تولدت مبارک 


******************************* 


می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم
اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست
تولدت مبارک
دوستت دارم 


*******************************
 

خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است
تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی
زیباترین گل های دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا
تولدت مبارک 


******************************* 


در آن روز که فرشتگان
از عشق سرشار بودند و پایکوبی می کردند
دانستم تو ای نازنین پای بر زمین خاکی عالم
نهاده ای پس برای خوش آمدی گویی
هدیه ای تقدیمت می کنم و آن قلب کوچک و بی ریای من است
تولدت مبارک 


******************************* 


و امروز دوباره متولد می شوی
و شمع ها ، که سهم توست از زندگی
و ستاره هائی که به میهمانی آمده اند
و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت
و عطری که نصیب پروانه هاست
و تو سهم من از تمام زندگی
تولدت مبارک 


******************************* 


امروز که تولد توست
برای تو َبرای چشم های تو هدیه ام ناقابل است
خاطراتی از فرداهامان برای بودنت
همراه ترانه های خیس و باران خورده چشمهایم
و من َ در هر تولد تو باز زنده می شوم
تولدم مبارک 


******************************* 


نهال ِ عمر ِ تو ای دوست همیشه رعنا باد
بهار حــُسن ِ تو بی آفت از خزان ها باد
هماره شمع وجود ِ تو روشنایی بخش
همیشه روشنیت گرم و محفل آرا باد
تولدت مبارک 


******************************* 


دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید
واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد
دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید
نقش لبخن درا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید
تا جرأت نوشتن این سطر لرزان را پیدا کنم
تولدت مبارک 


******************************* 


تولد تو تولد من است
من تمام طول سال بیدار مانده ام
که مبادا روز تولد تو تمام شود و من در خواب بمانم
و نتوانم به تو بگویم تولدمان مبارک 


******************************* 


روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم
که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم
تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم
تولدت مبارک 


******************************* 


با من باشی دوست دارم
تنها باشی دوست دارم
امروز روز میلادته
هرجا باشی دوست دارم
تولدت مبارک 


******************************* 


روز میلاد تو
روز صدور شناسنامه عشق است
عشق من تولدت مبارک 


******************************* 


اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم
اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم
اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم
اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت می نواختم
ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم
تولدت مبارک 


******************************* 


خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
به جز دلواپسی ها با تو باشد

مطالب مرتبط: 

اس ام اس خنده دار تولد/اس ام اس تبریک تولد(جدید)/اس ام اس تولدت مبارک/اس ام اس مخصوص تبریک تولد/اس ام اس تبریک تولد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد