اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس سرکاری جدید

  

تا زنده‌ای ، زندگی کن . . .
هر وقت مرگ اومد سراغت ، اون وقت بمیر !
.
.
.
نمی دانم چرا هر چقدر به قربانت می روم نمی رسم !
.
.
.
کاش کسی تو دلم پا نمیزاشت ، دیگه دارم خفه میشم از بوی جورابش !
.
.
.
امیدوارم خرس زیبایی هام همیشه تو غار چشمات بچره !
.
.
.
ارسطو را گفتند : “ادب از که آموختی ؟…”


ارسطو قدری نگریست و گفت :


نه ! وجدانا کجای قیافه ی من به لقمان می خوره ؟!

 .
.
.

میدونی چی از صد تا فوش بدتره ؟

 

۱۱۰ تا فوش !!
.
.
.
انسانها سه دسته اند :
دسته ی اول ، دسته ی دوم و از همه مهمتر دسته سوم !!
.
.
.
هموطن گرامی یارانه شما به زودی قطع خواهد شد ، شما در قصابی دیده شدید . ( گشت نامحسوس ستاد هدفمندی یارانه ها )
.
.
.
میدونی خلوت ترین و بیصدا ترین جای دنیا کجاست !؟
بخش شکایت در کارخانه چتر نجات سازی !
.
.
.
گاو اولی : مااا !
گاو دومی : مااااااااا ؟
گاو اولی : ماااا مااااا ؟
گوسفند وارد ماجرا میشه : بــــــــه !
گاو اولی : ماااااا !
گوسفند دومی : بــــــــــه !
گوسفند اولی : به به !

 

نه واقعا نشستی این گفت و گو رو تا آخر خوندی؟
الانم دنبال بقیه ماجرا هستی !؟
ای جانم !
.
.
.
قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری !
مگه مادرم ول می کرد ؟ تا دم در دنبالم کرد !!!
.
.
.
لذتی که در غیبت کردن هست در تعریف و تمجید نیست !
( جاری زنِ دکتر شریعتی )
.
.
.
بهترین لحظه ، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم ، آخ اگه بدونی چی حالی میده !
.
.

موقعی که می خواستمت می ترسیدم نگات کنم ، حالا که نگات می کنم ، دلم میخواد فرار کنم !
.
.
.
حدیث :
هرکس به والدین خود احترام بگذارد مثل این است که به پدر و مادر خود احترام گذاشته !
.
.
.
موقع عصبانیت ۱۰ثانیه صبر کنید
یه لیوان آب هم بخورین
حتما فحشهای بهتری یادتون میاد :)
.
.
.
میازار موری که دانه کش است!
در مورد مورچه ای که دانه همراه اش نیست فتوایی صادر نشده!
می توانید بیازارید……. !
.
.
.
به رسم قدیم اسمت رو روی لبه آستینم نوشتم ، ببین … آخ آخ ! آنقدر دماغم رو گرفتم ناخوانا شده !
.
.
.
چرا همش به سلامتی ؟
تو روح همه کسایی که ما اونا رو دوس داریم
ولی اونا ما رو دوس ندارن !
اصن خاک تو سرشون !! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد