اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس سرکاری جدید

 

+18.
.
.
.
.
-۱۸
اینجا دیگه سرد میشه باید کاپشن بپوشی !

***********

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭼﺘﻪ ؟ ﺳﺮﺩﺗﻪ ؟ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﯼ ﺑﯿﺎﯾﯽ ﺑﻐﻠﻢ ؟
.
.
.
ﻣﮑﺎﻟﻤﻪ ﺩﯾﺸﺐ ﻣﻨﻮ ﺑﺎﻟﺸﺘﻢ !

***********

بیا بنویسیم روی خاک ، رو درخت ، رو پر پرنده رو ابرا
.
.
.
کلا بیا منابع طبیعی رو از بین ببریم !

***********

پروانه اگر سوخت به جهنم … !
می خواست دور شمع قرتی بازی در نیاره خاک بر سر …

 ***********

تو را چون بادبادک دوست دارم/مثال پول قلک دوست دارم تو گفتی بچه ای، باشد،ولی من/تو را قد لواشک دوست دارم...!

***********

شده خواب ببینى که خوابى و دارى مى خوابى و تو خواب خوابو میبینی که خوابى و تو خوابت خوابیدی و یه نفر مثل خودت خوابه و داره تو خواب خوابو میبینه بهت بگه:چقدر سرکارى...!!!!!!

***********


غضنفر به یارو میگه کجا به دنیا اومدی ؟
طرف میگه تو بیمارستان !
میگه آخیی ... مریض بودی ؟

***********

اگه شبا خوابتون نمیبره از :
فقر
بیکاری
بدبختی
و گرانی نیست
شما دچار "بیداری اسلامی" شده اید مطمئن باشید


*********** 

 

شونه آدم که هیچی …
شونه تخم مرغم پیدا نمیشه سرمونو بذاریم روش یه دل سیر گریه کنیم !

***********


میدونم بیداری ، داری ستاره ها رو می شماری ولی یکیشون کمه ، چون داره بهت اس ام اس میده !!!
من هم خوابم نمی بره ، دارم گوسفندهارو می شمارم ولی یکیشون کمه ، چون داره اس ام اس می خونه
!

***********

....................
.
Oooo...oooO
....
../ (....(__)......
.../_)...) \........
........(_\.........

ببخشین پابرهنه اومدم تو گوشیت


***********

سر تو بزار رو شونه هام خوابت بگیره
جا خالی میدم بخوری زمین حالت بگیره

***********
ازقلبم پرسیدم فرق عشق و دوستی چیه؟
.

.

.

.

قلبم جواب داد:کار من تأمین خون بدنه،سؤالای چرت و پرت از من نپرس!

***********
ای کسانی ک دم از رفاقت میزنید. . . .
.
.
.
.
.

لااقل هر39روز یکبار،احوالی از دوست خود بگیرید که اگر مرده بود به چهلمش برسید!

***********

میگن خوش تیپها عمرشون کوتاهه!
خوش به حالت!حالا حالاها زنده ای!!!


***********



اگه زندگی سختی دارید
اگه بیکارهستید
اگه نیاز به سرمایه دارید.

.

.

نگران نباشید.....ما براتون دعامیکنیم!

***********

دیشب خوابت رو دیدم.با یه لباس نارنجی اومده بودی دم خونمون،هر چی‌ اصرار کردم بیا تو،قبول نکردی،گفتی‌ نه...فقط زود آشغالارو بیار!

***********

اگه 10 تا گًل گرفتی‌ دستت و رفتی‌ جلوی آینه 11 تا گل قشنگ دیدی،
اصلا تعجب نکن، این نشون میده هم کوری، هم خنگی، هم دچار توهم شدی!

***********

من دیگه اون آدم قبلی نیستم ، اما به نظرم این مشکل نیست !
مسئله اینه که من اون آدم بعدی هم نیستم !

***********

یه روزی برای یه نفر اس‌ ام‌ اس میاد، می‌خونه می‌بینه سرکاریه، قیافش می‌شه عین الآن تو!

***********

دوست دارم. تو چی؟
خیلی میخوامت. تو چی؟
دوریت اذیتم میکنه. تو چی؟
بی تو میمیرم. تو چی؟
.
.
.
من الکی گفتم. تو چی؟

***********

به یه خر گفتن تا 40 بشمار...
12345678910111213141516171819202122......
عزیزم به خر گفتن،تو چرا میشماری؟!!!!

***********

تو حوضی که ماهی نباشه،قورباغه سالاره!....
چاکرتیم سالار!

***********


نمیدانم تا کدامین طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت،اما امیدوارم تا آخرین لحظه ای که در این دنیا هستم تورا سرکار بگذارم

***********

حیف که فقط تو یکی رو دارم،اگه از تو یه عالمه داشتم،تا حالا یه گاوداری زده بودم

***********

دوتا جمله خفن دارم نه حسین پناهی گردن میگیره نه دکتر شریعتی
موندم چیکارش بکنم !

***********
به تعدادی جانورشناسِ ماهر برای توجیه رفتار بعضی‌‌ ها نیازمندیم !
روانشناسی‌ دیگه نتیجه نمیده !

***********
رفتم دستشویی عمومی ، در رو بستم دیدم پشت در نوشتن :
زوربزن ! تو می تونی … !

***********
سلام
وقت شما بخیر
شمایی که قوز کردی جلوی صفحه مانیتور ! بله با شمام !
الهی من فدات بشم ، صاف بشین !
آآآآآآآآ باریکلا !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد