اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس سرکاری(جدید)

 

ای که از کوچه ی معشوقه ی ما می گذری . . .
خره بیرون داره برف می یاد خودتو بپوشون !!

.

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭼﺘﻪ ؟ ﺳﺮﺩﺗﻪ ؟ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﯼ ﺑﯿﺎﯾﯽ ﺑﻐﻠﻢ ؟
.

ﻣﮑﺎﻟﻤﻪ ﺩﯾﺸﺐ ﻣﻨﻮ ﺑﺎﻟﺸﺘﻢ !

.

فقط ۲ حالت وجود داره : یا حق با منه ، یا تو نمی فهمی که حق با منه !!

.

اگه شبا خوابتون نمیبره از :
فقر ، بیکاری ، بدبختی و گرانی نیست . . .
شما دچار “بیداری اسلامی ” شده اید مطمئن باشید !

به سراغ من اگر می آیی . . .
نیا ! . . . .
اعصاب ندارم . . .
توام گیر میدی ! میزنم شل و پلت میکنم !
بعد میگی طرف اخلاق نداره !

.

و خداوند عشق را آفرید ، بعد پشیمون شد گفت برید بگردید خودتون پیداش کنید !

.

ورود مجردها ممنوع !
 

 

 

 


( کشتی نوح )

.

هیچگاه نه کسی رو ببخش ، نه فراموش کن !
سر فرصت بزن دهنشو سرویس کن !!

.

ای بابا باز این سیریش اومد !
( اصغر فرهادی ، هنگامی که انجلینا جولی با لبخند به سمتش میومد )

.

همه یا دلشون واسه ماهی میسوزه یا ماهیگیر اما هیچکی دلش واسه تو نمیسوزه که سر قلابی ! :))  

.

گفت از حادثه ای لبریزم ، من پر از فریادم ، در درونم غوغاست . . .
گفتم این حال تو را میفهمم ، دستشویی آنجاست !!!

.

دیگه به من زنگ نزن ! حالا شناختمت !
دیگه نمیتونم با تو باشم !
ازت بدم میاد بی لیاقت . . .
خداحافظ
“ این آخرین جمله ای بود که همسایمون به شوهرش گفت ”
میخواستم تو ام در جریان باشی عزیزم !

.

بیا بنویسیم روی خاک ، رو درخت ، رو پر پرنده رو ابرا . . .
.
.
.
.
کلا بیا منابع طبیعی رو از بین ببریم !!!

.

یه ضرب المثل هم هست که هیچی نمیگه ! همینطور فقط زل میزنه تو چشات ! :pouty:

.

‎+ ۱۸
.
.

.

.
.
-۱۸

اینجا دیگه سرد میشه باید کاپشن بپوشی !!

.

اون یه دونه یوسفی هم که برگشت به کنعان اش استثنا بود ! تو غمت رو بخور !!

.

الهی شورت بشی ، من کش بشم دورت بگردم
یهو من ول بشم ، تو لـخـت بشی هر هر بخندم !

.

زندگی با ” مای بی بی ” شروع و به ” ایزی لایف ” ختم میشود !
قدر لحظه هایی که با شتورت هستیم را بدانیم !

.

سی ان ان همین الان اعلام کرد که : نیروگاه اتمی بوشهر و مرکز غنی سازی اصفهان تا ۲۴ ساعت دیگه توسط جنگنده های هوایی ناتو به طور کامل هوا میره ، نییدونی تا چوجا میره ، من این توپو نداشتم مخشامو خوب نفشتم ، بابام بهم عیدی داد یه توپ قلقلی داد ! 

نظرات 1 + ارسال نظر
IRANI BA MA FARYAD BEZAN یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 09:38 http://iranhakha.com

www.gpg.ir
www.iranhakha.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد