اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس سرکاری

 

لباس ها در آب کوتاه می شوند و برنج ها دراز … در درازای زندگی برنج باش و در پهنای آن لباس … و اگر عمق این پند را نفهمیدی، بدان که تنها نیستی !!!

.

برای پخته شدن، کافیست که هنگام عصبانیت از کوره در نروید!

.

پسره اومده مغازمون میگه کتابم دارید؟ پـَـــ نــه پـَـــ …
اون لحظه فقط یادم اومد بگم: پ ن پ

.

 از عشق تو، به کوچه پس کوچه زدم
الان عشقو ولش کن، من گم شدم! حالا چیکار کنم؟

.
.

><(((> ><(((>
><(((> ><(((>

ماهی برات فرستادم تا بخوری و ببینی
که چقدر مزش با علف فرق داره !!!

.
.

به سراغ من اگر می‌آئید
.
.
سر راهتون بی زحمت دو تا نون سنگگ هم بگیرین

.
.

(مخصوص نیمه شب) ضمن عرض سلام و آرزوی اوقاتی خوش ، شما را به دیدن ادامه خوابتان دعوت میکنیم ! ( LG )

.
.

در چشمهایت نگاه کردم تمام زیبایی های آفرینش خدا را دیدم …
جو نگیردت بابا! تو چشمات خودمو دیدم.

.
.

در کوچه های عشق، دنبال تو میگشتم. حقیقت شب شد ترسیدم و برگشتم!

.
.

عزیز دلم اگه تمومه تمومه تمومه دنیا جمع بشن بخوان تو رو از من بگیرن؛ میگم چرا شما زحمت کشیدین!!! خودم می آوردمش !

.
.

خواستم شمع باشم تا آخر عمر برات بسوزم، ولی نامرد ادیسون برق رو اختراع کرد !

.
.

سه روش فرشته شدن:
‏۱…
۲…
۳…
چیه؟
تو اول آدم شو!
فرشته شدنت پیشکش!!!

.
.
.  

دیشب به قلبم گفتم:
شب‌ها خواب به چشمم نمی‌‌آید،
قلبم گفت:
از بس که بعد از ظهر‌ها می‌خوابی، بیخود ادای عاشق ها رو در نیار

.
.

هر کس به طریقی دل ما می شکند
اما تو خیلی خلاقیت به خرج دادی
 آفرین !

.
.

یک عده آن حقیقت روشن را می گویند
یک عده آن حقیقت ناگفته را می گویند
من آن حقیقت ناگفتنی را می گویم
این را:

برچسب ها: 

 اس ام اس سرکاری بهمن ماه 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد