اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس خنده دار تولد

 

یک سال بزرگتر شدی ، هنوز آدم نشدی تو ؟!!
تا کی میخوای فرشته بمونی هاااا !
سالروز زمینی شدنت مبارک

.

.

.

تولدت مبارک
ایشالا یه سال دیگه پر از سلامتی داشته باشی
زیر کامیون نری ، سرطان نگیری ، فلج نشی ، سکته نزنی ، درد بی درمان هم نگیری !
کلا همه جوره بهت هیچ مرضی نرسه
بازم تولدت مبارک !!

.

.

.

فووووووووت .فوووووووت .فووووووووت .فوووووووت  انقدر لفتش دادی خودم فوت کردم !تولدت مبارک !

.

.

.

سالروز تولد بنیانگذار حقوق بشر،کوروش بزرگ مبارک

تو به خودت نگیر

 .

.

.

بازم شده تولد / تولده یه اسکل
دست بزنید براش چون / تازه شده یه شاسکول
از طرف دیوونه ها ( دوستان )

.

.

.

اه امشب اصلا حالم خوب نیست
چه شبه نحسیه امشب
انگار همهی دردا تو وجودمه

ستاد کوفت کردن تولد دوستان

.

.

.

دارم فکر میکنم امروز چه روزیه ؟
تو یادته ؟
حس میکنم یه خبرایی هست !
بیخیال چیزی یادم نمیاد

ستاد حالگیری روز تولد دوستان

.

.

.

سلاااام عزیزم چطوری ؟ خوبی ؟
چه خبرا ؟ همه خوبن ؟
چه کارا میکنی ؟ درس میخونی یا نه ؟
خب فدات شم. خداحافظ

فکر کردی یادم رفته ؟
نه عزیزم
تولدت مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد