اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید سرکاری

 

من که با تو تعارف ندارم اگه چیزی بود همون بالا می گفتم دیگه !!!
***********

این پیام جهت بالا بردن کلاس شما در جمع است بعد از خواندن الکی بخند...

***********

نمی دانم تا کدامین طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت ولی دوست دارم تا آخرین لحظه عمرم سر کارت بزارم

***********

این اس ام اس رو تا سه روز نخون
.
.
میگم نخون
.
.
نرو پایین
.
.
بیخیال شو
.
.
نه نمیشه بهت اعتماد کرد همون سه روز دیگه بهت میدم

 ***********

تنهاییم با تو، خوشبختیم با تو، مهربانیم با تو، سختی هایم با تو…
چیپس جدید با تو!
***********

امیدوارم امشب که مى خوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا روتوخواب ببینی ولی سعی کن بهش عادت نکنی ؛آخه من هرشب نمى تونم بیام توخوابت!

***********

دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووست دارم .
جمله رو بی خیال ٬ نفسو داشتی؟

***********

تا حالا شده تو یکی‌ رو
یا یکی‌ تو رو
یا ۲ تا یکی‌ رو
یا یکی‌ ۲ تا رو
یا یکی‌ هر کی رو
یا هر کی‌ یکی‌ رو
اون قدر که من تو رو سر کار گذاشتم سر کار بذاره؟

***********

آنقدر دوستت دارم که بشنوی خندت میگیره!
.
.
.
.
راستش حق داری خودم هم وقتی‌ به سوراخ جوراب مورچه فکر می‌کنم خندم میگیره!

***********

در چشمهایت نگاه کردم تمام زیبایی های آفرینش خدا را دیدم ، جو نگیردت بابا تو چشمات خودمو دیدم.

***********

اتل متل توتوله حال خرم چجوره
اینو بخون یادم کن جفتک بزن شادم کن

***********
میدونی قیمت بیل فولادی چنده؟؟ نمیدونی؟ اشکالی نداره از یه افغانی دیگه میپرسم!!!!

***********
ای کاش دنیا واسه ۱ شب مال من بود....
اون وقت با خوشحالی‌ از دنیام پرتت می‌کردم بیرون!

***********

در کوچه های عشق دنبال تو میگشتم حقیقت شب شد ترسیدم و برگشتم!

***********

این اس ام اس رو فرستادم تا مشغول شی دست تو دماغت نکنی !

***********
رمز زیر رو وارد کن تا وارد قلبم بشی
*****
بیا بیرون اشتباه زدی رفتی تو دماغم!
***********

اگه یه پروانه اومد نشست رو شونت حتما بکشش! اون بی سلیقه همون بهتر که بمیره!

***********

دوستت ندارم به اندازه اقیانوس ، چون یه روز تموم می شه.
دوستت ندارم به اندازه خورشید، چون غروب می کنه.
دوستت دارم به اندازه روت که هیچوقت کم نمی شه!

***********
سلام عزیزم. پلیس یک جسد میمون شبیه انسان پیدا کرده. وقتی شنیدم خیلی نگران شدم. اگه سالمی یک پیامک بده از نگرانی در بیام.

***********

هرگز به جزیره آدم خوار ها نزدیک نشو ! آخه تا بیای ثابت کنی ادم نیستی خوردنت !!!

***********
__\ΓΠ/_
'-O----O-'

این ماشین هدیه من براى تولد توئه.
سوئیچش اون پایینه
.
.
.
.
.
.
.

وقتى میدونى تولدت نیست ! چرا خودتو ضایع میکنى؟!

***********

میخوام بدونی که دوستی با تو برام خیلی ارزشمنده، اگه گریه کنی منم گریه میکنم، اگه بخندی منم میخندم، اگه از پنجره بپری بیرون منم پایینو نگاه میکنمو بازم میخندم

***********

من یه قاتلم، من مردم رو برای پول میکشم ولی تو دوست عزیزمی پس تورو مفتی میکشم

***********

هرگز به کسی نگاه نکن وقتی قصد دروغ گفتن داری.
هرگز به کسی محبت نکن وقتی قصد شکستن قلبش را داری.
هرگز قلبی را قفل نکن وقتی کلیدش را نداری .
و هرگز نشه فراموش لامپ اضافی خاموش....

***********

اگه فکر کردی قید چشمات رو میزنم،
اگه فکر کردی ازت به آسونی دل میکنم،
برای اولین بار تو عمرت درست فکر کردی.

***********

باور
:
کن
:
در
:
تمام
:
عمرم
:
کسی را
:
اینچنین
:
عاشقانه
;-)
:
جانانه
.
.
.
.
;-)
.
.
.
.
.
.
سرکارنگذاشته بودم.

***********

به یه نفر می گویند:
.
.
.
.
.
.
.
به تو چه که چی می گویند؟
اگه بگن آشغال ها رو ببر پایین حال نداری اما برای فضولی این همه راه پایین میای.

***********

از خدا میخوام موانع رو از سر راهت برداره...
.,.... آخه خر نمیتونه مثل اسب از روی موانع بپره !

***********
اگه دلت گرفته برو پایین
.
.
.
.
.
.
اگه فکر میکنی هیچ کس دوست نداره برو پایین
.
.
.
.
.
اگه خیلی تنها موندی برو پایین .
.
.
.
.
.
یعنی اینقدر بدبختی!؟ خاک تو سرت!

برچسب ها: 

 اس ام اس سرکاری بهمن ماه 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد