اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس سرکاری بهمن ماه

 

یه قانونی هست که میگه : یه مریضی میگیری که از هر یک میلیون نفر یه نفر اونو میگیره ! اما تو قرعه کشی بانک بین دو نفر هم که باشه تو برنده نمیشی !

.
.
بعضی ها خرشون از پل گذشته.
بعضی ها خرشون داره از پل می گذره.
بعضی ها دارن خرشونو راضی می کنن که بره رو پل!
بعضی ها هم اصلا خر ندارن.
بعضی ها هم خر دارن ولی نمی دونن پل کدوم طرفیه!

.
.
.
دیگه به من زنگ نزن
حالا شناختمت
من نمیتونم دیگه با تو باشم
ازت بدم میاد
بی لیاقت
خداحافظ
(این آخرین جمله ای بود که همسایمون به شوهرش گفت)
میخواستم توام در جریان باشی عزیزم !

.
.
.
دیشب یه پشه نیشم زد پاشدم دنبالش کردم بالاخره گوشه اطاق خفتش کردم اومدم بکشمش یهوگفت بابا ! راست میگفت من باباش بودم آخه خون من تو رگاش بود ! تا صبح تو بغل هم گریه کردیم !
(برگی از رمان حیف نون)

.
.

 

مادر و بچه جلوی قفس میمونه ...
بچه : مامان این میمون شبیه عمه کبری است...
مادر : وای! عزیزم اگه به گوشش برسه خیلی ناراحت میشه ها!!
بچه : مامان من خیلی یواش گفتم میمونه نشنید!
.
.

با خواهر کوچیکم اسم و فامیل بازی میکردیم، قرار شد با حروف"ع"شروع بشه. اسم رو زده: عادل! فامیلم نوشته: فردوسی پور
.
.
.

پنج سال پیش میخواستم ماشین بخرم، رفیقم گفت: با این پولت آخرش میتونی سمند بخری، گفتم: مگه دیوونه شدم یه سال صبر میکنم، پولامو جمع میکنم یه‌دونه خارجی مدل بالا رو میخرم، پنج ساله دارم پس انداز میکنم، هر چی بیشتر میگذره دارم به پراید نزدیکتر میشم..
.
.
.

به غضنفر می گن سه تا میوه نام ببر که اوّلش (خ) باشه میگه :خیار،خربزه،خاطره.بهش می گن نه بابا خاطره که میوه نیست،میگه بَه ندیدیش که،چه هلوییه!

.
.
.

 

برچسب ها: 

نظرات 2 + ارسال نظر
Ban چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 12:04 http://www.facebook.com/profile.php?id=100003417880032

Stellar work there everyone. I'll keep on rdeaing.

site01 سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 16:40 http://www.site01.ccz.ir

1205641087گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.ccz.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد